obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
WEBMAIL
Joke Den Haag
Een kennis van mij kreeg zijn mail via de webmail niet verwijderd. Hij vroeg mij die na te kijken, en heeft mij zijn gegevens doorgegeven.
Tot mijn verbazing stonden er 2000 berichten in.
Deze persoon heeft geen verstand van PC 's, maar in Schiedam hadden ze van Caiway gezegd dat het aan zijn PC zou liggen. Te sloom.

Nou, het duurde bij bij ook 5 min voordat ik binnen kwam, na het inloggen.

Ik ben toen per pagina gaan verwijderen, maar dat duurde 15 min. Ik dacht, ik haal ze binnen op een oude Laptop.
Dit werkte en de instelling, de mail dan van de server verwijderen.

Ben ik op de Laptop die mail daar aan het verwijderen, komen die verwijderde mailtje weer terug, want de server had de mail niet verwijderd.

Nu ben ik ze zelf van de server aan het verwijderen, dat duurt 10 min per pagina van 48 stuks. Vaak moet ik tussendoor opnieuw inloggen, wegens de melding probleem bij het laden.

Wat is hier aan de hand?
 
Caiway Webcare
Hallo Joke Den Haag,

De webmail laadt de berichten in die op de server staan.
Als hier 2000 berichten in staan moeten al deze berichten ingeladen worden.
We begrijpen daarom ook dat webmail niet altijd even handig is om de berichten te verwijderen.
De mail kan daarom op andere manieren geleegd worden.
Dit kan telefonische via de klantenservice.

Een alternatief is om een programma als Outlook te gebruiken.
In Outlook is er een optie om de mailserver te legen door middel van de optie "Kopie van de berichten op server achterlaten".
Op het moment dat dit programma met deze optie uit, opnieuw wordt opgestart zal de mailbox automatisch geleegd worden.

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joke Den Haag
In Outlook is er een optie om de mailserver te legen door middel van de optie "Kopie van de berichten op server achterlaten".
Op het moment dat dit programma met deze optie uit, opnieuw wordt opgestart zal de mailbox automatisch geleegd worden.

Als je goed leest zie je dat ik dat al gedaan had. En is gisteren het commando daarvoor al aan de server gegeven.
Nu heb ik al 80 paginas zelf van de server verwijderd, maar waarom duurt het nog steeds zolang. Heeft de server wel genoeg werkgeheugen of is er een botlle neck probleem misschien.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 19 2013 15:23:36:
Het is nu voor elkaar, maar omdat ik zelf bij online zit, heb ik een map/tabblad, met verzonden items.

Hier kan ik deze niet vinden, waar moet die ongeveer staan?
Gewijzigd door Joke Den Haag op 19 april 2013, 15:23
 
Caiway Webcare
Beste 'Joke Den Haag',

De server is operationeel en optimaal. Als er in Webmail 2000 berichten staan moeten al deze berichten ingeladen worden. Dit kost tijd.

Webmail van Caiway houdt geen verzonden items bij.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WEBMAIL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
webmail Storing : 3 21 jan 2020
Webmail Storing : 34 31 dec 2016
webmail Storing : 7 31 mei 2016
BIJGEWERKT Caiway Webmail Nieuws van CaiWay/Delta : 1 13 dec 2015
Advertentie