obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Country Music Television (CMT)
ronald
We hebben ooit CMT op de kabel gehad. Als country muziek liefhebben zou ik ook nu weer graag naar deze zender kijken en luisteren.
Ben ik daarin de enige?
 
Adios
Ik vond het ook altijd een erg leuke zender. Maar volgens mij is hij niet meer op te vangen. Vroeger zat hij op een satelliet die zichtbaar was vanuit Nederland. Nu niet meer volgens mij.

Dan zou je een contact moeten hebben in Amerika en daar een slingbox mee moeten verbinden hier.
 
Caiway Webcare
Beste Ronald,

Country Music Television is niet beschikbaar op de nederlandse kabel.

Als je graag Country luistert hebben wij in ons Delight pakket de radiozender XLnt Country (voorkeuze 904).

Alleen radio afnemen is niet mogelijk. Het Delight pakket biedt ook een uitgebreid aanbod aan nieuwszenders, lifestyle, kinder en wetenschapszenders. Een breed aanbod voor het hele gezin. Geniet van Syfy, Discovery World en Nick Jr. Maar ook het populaire RTL Lounge en Comedy Central Family bieden programma’s voor de hele familie. Allemaal met Nederlandse ondertiteling.
€8,10 per maand

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ronald
Okay, bedankt voor de reactie Harma.
De country zender zit in mijn pakket en staat hier al regelmatig aan.
Doorlussen van CMT via de PC is een optie maar tot nu toe zonder succes omdat beeld en geluid nogal wat bandbreedte vraagt en dat is me nog niet gelukt stabiel te krijgen.
Bedankt in ieder geval voor de tip en reactie!!
Groet, Ronald.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Country Music Television (CMT)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horse & Country TV in aantocht Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 17 apr 2012
Advertentie