obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Router
willempie
caiway is ook hier gestart met de glasvezel uitrol en ga me dus alvast voorbereiden :-) Op dit moment gebruik ik een ASA5505 die moeiteloos 100 Mb/s thruput haalt - meer ook niet want het zijn fastethernet (100mb/s) interfaces. Welk Cisco professioneel product (zoals de ASA5505) kan de 300 Mb/s van Caiway aan. Lijkt me een prima vraag voor optimizer.co :-)
Gewijzigd door willempie op 23 maart 2013, 15:21
 
Ruud
Ik heb een 150 mb aangevraagd. Al een tijdje aan het oriënteren voor een router. De TP-Link TL-WDR4900 N900 Router lijkt mij wel wat. Zijn er al gebruikers die hier ervaring mee hebben? Ik woon in een huis met muren en vloeren van beton. begane grond, slaapverdieping en zolder. Kan deze voldoende bereik realiseren in het hele huis? Of is het wel mogelijk met een ander merk en/of type?
 
willempie

Quote


caiway is ook hier gestart met de glasvezel uitrol en ga me dus alvast voorbereiden :-) Op dit moment gebruik ik een ASA5505 die moeiteloos 100 Mb/s thruput haalt - meer ook niet want het zijn fastethernet (100mb/s) interfaces. Welk Cisco professioneel product (zoals de ASA5505) kan de 300 Mb/s van Caiway aan. Lijkt me een prima vraag voor optimizer.co :-)


Ik heb een verder rondgezocht en er is een CISCO product die dit ondersteunt - ASA 5512 deze box heeft 6 GE porten en voldoende through-put, enige nadeel is dan de prijs wel weer Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
Advertentie