obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Schiedam geen internet en telefoon
Roxanne
Sinds gistermiddag geen internet en telefoon verbinding meer. s'middags geen internet en ik kon niet meer bellen. Dat gebeurde vaker dus eventjes geen aandacht er aan besteed meestal na een paar uur weer over. Maar nu duurde het wel erg lang dus Caiway gebeld. Er was geen storing zeiden ze daar dus zal het wel aan de splitters liggen zei die meneer. Ik heb er geen verstand van dus pappa bellen of die "evenjes"de volgende dag uit Zeeland wilde komen. Pappa gekomen maar die kreeg het ook niet voor elkaar en die belde naar Caiway dat het onmogelijk aan de spitters kon liggen dat internet en telefoon het niet deed. Ineens was er storing zei Caiway en ze wisten niet hoe lang het kon duren. Moest maar afwachten. Pappa woest natuurlijk. Een ritje van 200km en dat voor Jan met de korte achternaam.
Ik heb nu 4 maanden Caiway door een verhuizing. Maar ik kan de haren wel uit mijn kop trekken dat ik Caiway gekozen heb. Had ik maar geluisterd. Had ik maar ADSL van de KPN genomen. Bij mijn ouders thuis nog nooit storing gehad op een enkele reset van het modem na.
Maar het ergste vind ik nog dat ik er nog 3/4 jaar aan vast zit. Kon ik maar overstappen. Het liefst morgen.
Gewijzigd door Roxanne op 19 maart 2013, 21:04
 
Adios
De onkundigheid van de helpdesk van Caiway gaat zo langzamerhand dramatische vormen aannemen. Ik vind het echt te schandalig voor woorden door gebrek aan communicatie met mensen die de kwaliteit van het netwerk bewaken, je verkeerde antwoorden krijgt voorgeschoteld waardoor je vader honderden kilometers voor niks moest rijden.

Kan je geen benzinegeld krijgen van Caiway voor je vader? Het is niks dat het netwerk niet van de aanbieder is maar van CIF, maar volgens mij werkt dit wel zulke situaties als deze in de hand.
 
Caiway Webcare

Quote

Roxanne schreef:

Sinds gistermiddag geen internet en telefoon verbinding meer. s'middags geen internet en ik kon niet meer bellen. Dat gebeurde vaker dus eventjes geen aandacht er aan besteed meestal na een paar uur weer over. Maar nu duurde het wel erg lang dus Caiway gebeld. Er was geen storing zeiden ze daar dus zal het wel aan de splitters liggen zei die meneer. Ik heb er geen verstand van dus pappa bellen of die "evenjes"de volgende dag uit Zeeland wilde komen. Pappa gekomen maar die kreeg het ook niet voor elkaar en die belde naar Caiway dat het onmogelijk aan de spitters kon liggen dat internet en telefoon het niet deed. Ineens was er storing zei Caiway en ze wisten niet hoe lang het kon duren. Moest maar afwachten. Pappa woest natuurlijk. Een ritje van 200km en dat voor Jan met de korte achternaam.
Ik heb nu 4 maanden Caiway door een verhuizing. Maar ik kan de haren wel uit mijn kop trekken dat ik Caiway gekozen heb. Had ik maar geluisterd. Had ik maar ADSL van de KPN genomen. Bij mijn ouders thuis nog nooit storing gehad op een enkele reset van het modem na.
Maar het ergste vind ik nog dat ik er nog 3/4 jaar aan vast zit. Kon ik maar overstappen. Het liefst morgen.


Beste Roxanne,

Wat een vervelende situatie. We willen je graag helpen.

Kan je via een persoonlijk bericht je adresgegevens met telefoonnummer doorgeven? Dan nemen we telefonisch contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Roxanne
Hallo Harma,

Gisteravond laat deed alles het weer. Ik heb met mijn vader afgesproken of hij een aantal keren per dag vanaf zijn huisadres mijn internetverbinding controleer of deze werkt. Ik kreeg net een berichtje dat tot nu toe alles werkt.
 
Caiway Webcare
Beste Roxanne,

Dankjewel voor je reactie.

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Dat mag via dit forum, maar ook via twitter @caiway of via een e-mail naar webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Schiedam geen internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie