obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
afstandsbediening entone
chris
die afstandsbediening vind ik 10 keer niets.ik moet me vanaf de bank in allerlei bochten vringen om van kanaal te veranderen en als ik naar104 wil springt hij op10 voordat ik de 4 in heb kunnen drukken.hopenlijk komt caiway met een betere afstandsbediening maar daar wil ik niet op wachten.ik b egrijp daty de logitech beter werkt. wie heeft daar ervaring mee en welke kan ik het beste nemen. de harmony is nog al duur
 
Murgen
Heb je folie aan de voorkant van de Entone afgetrokken. Dat scheelt echt!
 
chris
folie had ik al verwijderd.vind de ab gewoon waardeloos.veel te kleine toetsen voor mijn grote vingers en plaats beneden ook onhandig
 
Adios
Die afstandsbediening die Caiway bij onze Airties IPTV ontvanger levert is veel fijner. Lekkere grote toetsen.
 
Murgen
De afdeling ergonomie was op het moment van ontwrerpen inderdaad op vakantie. Onhandig ding maar het werk redelijk. al geef ik direct toe dat we eigenlijk alleen nog via de coax DVB-c kijken en dus de Samsung AB gebruiken. Entone alleen nog maar voor opnames en terugkijken. Dat scheelt ergernis.
 
Adios
Bij mijn moeder werkt die afstandsbediening perfect!

Volgens mij druk jij gewoon veel te hard op de toetsen met die worstvingers van je, Robert. Bye-happy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandsbediening entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Anino aria 7x afstandsbediening Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 01 feb 2022
Av knop afstandsbediening Hardware instellingen : 4 29 jul 2021
Entone510 bedienen met Sony afstandsbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 22 nov 2020
Afstandsbediening Amino Model 7. Algemeen : 1 06 jul 2020
Advertentie