obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay/Delta Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding stoort
Remco
We zijn nu alweer een paar dagen verder. Maar nog steeds niks gehoord!!!!!
en we hebben vorige week 16-4-2013 nog contact gehad met de klantenservice van de Caiway.
daar hebben ze er een melding van gemaakt met een hoge prioritijd en we zouden binnen een week terug gebeld worden.
dus daar nog ff op wachten en horen wat ze te vertellen hebben.
en als ze dan nog geen oplossing hebben, maar is een maand niet betalen
want sinds ik de glasvezel aansluiting heb is er af en toe dat gezoem in de telefoon en dat is erg vervelend tijds het bellen
 
Adios
Ik dacht dat het vliegtuiggeluid met telefoneren niet meer voorkwam?

Lijkt me erg storend.
 
Caiway Webcare

Quote

Remco schreef:

We zijn nu alweer een paar dagen verder. Maar nog steeds niks gehoord!!!!!
en we hebben vorige week 16-4-2013 nog contact gehad met de klantenservice van de Caiway.
daar hebben ze er een melding van gemaakt met een hoge prioritijd en we zouden binnen een week terug gebeld worden.
dus daar nog ff op wachten en horen wat ze te vertellen hebben.
en als ze dan nog geen oplossing hebben, maar is een maand niet betalen
want sinds ik de glasvezel aansluiting heb is er af en toe dat gezoem in de telefoon en dat is erg vervelend tijds het bellen


Beste Remco,

De storing is nog steeds actief. Kan je aanvullende informatie verstrekken?

Soort storend geluid (bijvoorbeeld bromtoon, fluittoon, geratel) -
Merk en type telefoontoestel en aankoopdatum. -
Lengte telefoonkabel naar basis. -
Wat voor apparatuur staat er binnen 30 cm van het modem? -

Graag ontvangen wij deze informatie om ons onderzoek te kunnen aanvullend. Je mag via een PB je terugkoppeling geven.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Remco
Vorige week heb ik telefonische contact gehad met de klantenservice.
Deze kon mij vertellen dat de storing op de telefoonlijn komt door het glasvezel modem.

Hiervoor moet een update komen, zodat dit probleem opgelost is.
En ze konden mij ook vertellen dat ik een mail zou krijgen als het opgelost is.
Maar ze konden mij niet vertellen wanneer het opgelost is.
Ik hoop maar dat ze er een beetje vaart achter zetten.

Want je betaalt toch netjes elke maand je abonnement en dat is ook niet niks.
En voor dat geld mag je wel verwachten dat je na 6 maanden is een keer normaal kan bellen.
 
Remco
Ik heb vandaag. 18-5 contact gehad met de klanten service. Deze heeft de vragen ook gesteld en op genomen. Dus ik neem aan dat voldoende is.
Deze best man zou mij ook op de hoogte houden van de storing. Niet alleen als hij is opgelost, maar ook tussen door. Want het duurt nu al erg lang. En overstappen naar een andere provider komt erg dicht bij.

Wat de best man vd klanten service vroeg of ik het modem wilde verplaatsen 30-40 bij de router, swits en nas vandaan. Dat heb ik gedaan.
Hoop dat het helpt.
Is het anders geen optie om het glasvezelmodem om te ruilen?????? Als daar het probleem in zit

Ik hoor graag van je

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 18 2013 16:33:15:
Optmizer

Het probleem is gelijk ontstaan nadat het glasvezelmodem is geplaatst.
Ik had het probleem niet toen ik telefoon had via coax had en daarvoor had ik telfoon bij kpn en had ik ook nooit last. En in de tussen tijd is er niks aan de bedrading veranderd dus daar zal het probleem niet in zitten
Gewijzigd door Remco op 18 mei 2013, 16:33
 
Remco
beste Optimizer

de telefoon die ik gebruik is een siemens gigaset C475 deze is ongeveer 2 jaar oud.
het telefoon kabeltje gaat gelijk van het modem in de aansluiting van de telefoon in meterkast gedaan (soort centraal doosje / splitter) waarna hij door gaat naar de telefoon aansluiting in de woonkamer en daar zit een telefoon aansluiting. daar gaat hij met een stekker naar het basis station voor 2 telefoons. en de totalen lengte van de kabel tussen het modem en de telefoon is +/- 8m.

en ik heb al geprobeerd om de het basis station in de meter kast met een kort kabeltje aan te sluiten, maar dat werkte ook niet.
en ik heb ook al een andere telefoon geprobeerd maar dat werkte ook niet. deze was allen wel ouder.
 
Remco
Bedankt voor je advies.
ik heb het basis station gereset en we zullen zien of het heeft geholpen.

en een kort kabeltje en een andere telefoon heb ik al geprobeerd maar dat was de oplossing niet.

gr Remco
 
Remco
ja inderdaad.
ik heb ook al een bericht naar de caiway gestuurd voor een oplossing. bijvoorbeeld omwisselen van het modem

gr Remco
 
Remco
ik heb het modem een 40 - 50 cm verplaatst en dat lijkt wat te helpen.
maar het vervelend van dit probleem is dat het niet altijd is.
maar af en toe.
Maar we gaan kijken of dit help.
want dat kan ik pas echt goed zeggen als we een week of 2 verder zijn.

maar ik zal het laten weten.
 
Remco
Optimizer

het probleem is nog niet opgelost
ik heb net een bericht gestuurd dat de cai maar spoedig contact op moet nemen met mij

en ik hoop dat ze dat dan ook doen.

gr Remco

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 03 juni 2013, 16:51:44:
Optimizer

dit bericht kreeg ik van de Caiway
_____
de Genexis zit een storingsbron waardoor u de storing ervaart. Dit is niet gebiedsafhankelijk, ook een andere Genexis gaat de storing niet oplossen. We zijn met de leverancier van Genexis in contact om de storing op te lossen.

Maar een andere Genexis of bezoek in deze lost de storing niet op
.
_____

Dus de cai is er druk mee bezig en hopen dat er snel een oplossing komt.
als er veranderingen laat ik je het wel weten.


Gr Remco
Gewijzigd door Remco op 03 juni 2013, 16:51
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding stoort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Instabiele verbinding CaiWay/Delta Glasvezel modem : 1 06 mei 2021
Advertentie