obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Entone
Karel
Bij alle ellende die ik al gehad heb met niet gemaakte opnamen, opnames die wel gemaakt zijn maar die de Entone doen blokkeren wanneer men ze probeert af te spelen, is er nu nóg een gebrek bij gekomen: wanneer ik een gemaakte opname afspeel en die stil probeer te zetten of vooruit of achteruit tracht te spoelen, blokkert de Entone weer eens totaal. Ik moet wel 3 keer op een avond de boel resetten, en het helpt niets! Dit apparaat is totaal onbruikbaar en zijn (abonnements)geld niet waard!
 
Murgen
Wat vervelend Karel! Heb je de nieuwe software geladen? Ik ga er vanuit van wel want resetten betekent dat ie ook de nieuwe software ophaalt.

Na de update werkt mijn Entone normaal. D.w.z. ik neem programma's op en speel ze af en zap door de reclame's (op 16 x speed). Ik heb verder geen speciale pakketten of aanvullende zenders.
 
Karel
Ja hoor, ik heb de updates gedownload, en ik heb zowel het glasvezelmodem gereset. Ik heb ze zelfs zo'n anderhalf uur uitgeschakeld gelaten.

Hiervoor (en nu weer) keek ik via een Humax-decoder/recorder.
 
Adios
Dan zou ik als ik jou was, Caiway maar snel bellen. Dit hoor niet !
 
Karel
Ik bel Caiway aan één stuk door! Iedere keer verzekeren ze mij dat dit "een geheel nieuwe klacht" is, en dat ze er uitvoerig melding van zullen maken bij het desbetreffende team, zodat dat team het kan onderzoeken. Als ik een week later weer bel, met dezelfde klacht, krijg ik weer precies datzelfde verhaaltje. Ik word dus óf bij de neus genomen, óf iets in de organisatie van de Caiway klopt helemaal niet. ik ben nu overgegaan tot het schriftelijk indienen van mijn klachten. Tot dusverre: response nul! (behalve de obligate mededeling dat de klacht in behandeling is genomen!)

Ik heb destijds als gemeenteraadslid nog aan de wieg van de CAI gestaan, ben er altijd zeer trots op geweest hoe dit bedrijf voorop liep en perfecte service bood, roemde het bedrijf overal en altijd, maar het is nog niet verkocht aan een private ondernemer, of het is totale bagger!
 
Caiway Webcare

Quote

Karel schreef:

Bij alle ellende die ik al gehad heb met niet gemaakte opnamen, opnames die wel gemaakt zijn maar die de Entone doen blokkeren wanneer men ze probeert af te spelen, is er nu nóg een gebrek bij gekomen: wanneer ik een gemaakte opname afspeel en die stil probeer te zetten of vooruit of achteruit tracht te spoelen, blokkert de Entone weer eens totaal. Ik moet wel 3 keer op een avond de boel resetten, en het helpt niets! Dit apparaat is totaal onbruikbaar en zijn (abonnements)geld niet waard!


Beste 'Karel',

We willen graag je storing verhelpen.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Dan nemen we contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Harma

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 25 2013 11:29:08:
Vandaag kunnen wij melden dat de stabiliteit van de Entone TV-ontvanger is verbeterd. Hierdoor zal de TV-ontvanger sneller reageren en minder vaak vastlopen. Daarnaast wordt de werking van de EPG sneller. Klanten hoeven hiervoor niets te doen, de verbeteringen worden automatisch in de Entone geladen.

Dit is dus een flinke stap in het oplossen van een belangrijk probleem voor veel glas-klanten.

Met vriendelijke groet,

Harma
Gewijzigd door Caiway Webcare op 25 april 2013, 11:29
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik schrik niet van al die klachten hoor. Het internet staat vol van de klachten over de Entone. Ik vraag me af waarom Caiway met de Airties is gestopt want volgens mij werkt deze veel beter.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie