obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
slechte service en liegen
plac
maandag jongstleden hebben glasvezel leggers de caiway kabel gesloopt 3 dagen moet je wachten en de hele straat zit zonder internet. telefoon.tv na een gesprek met meerdere buurtjes wil caiway tegen mij volhouden dat ik de enige ben die geklaagd heeft
ze liegen me gewoon voor na meerdere problemen met caiway in het verleden zal ik blij zijn als die glasvezel er licht en ik kan overschakelen naar andere provider
BEN HELEMAAL KLAAR MET CAIWAY
groetjes plac
 
Caiway Webcare
Hartelijk dank voor uw bericht.

Op het moment dat u belde was het ons nog niet bekend dat er sprake was van een kabelschade, dit hebben wij op een later moment vernomen.
Bij het veroorzaken van kabelschade dient een aannemer de schade te melden bij een zgn. kliklijn, helaas is dit niet gedaan.

Thijs
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
digitaal
Ik zou in het vervolg uitgaan van de klant en niet van de aannemer.
Daar ik werzaam ben voor een woningbouw vereniging en mee gemaakt heb dat ze bij onze flats twee ruiten en een kpn kabel hadden geraakt.
Ik probeerde deze mensen er op aan te spreken maar helaas sprak ik geen pools. (en er gebeurde daarna dus niks).
Wel kende ik door mijn werk de uitvoerder en kon ik hem bellen waardoor het snel opgelost werd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte service en liegen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Suggesties hoe om te gaan met slechte kwaliteit Storing : 5 30 sep 2019
Slechte ontvangst radio 4 Analoge radio of televisie storing : 5 26 feb 2018
Zenders weg melding: New Service Digitale radio of televisie storing : 13 08 apr 2014
De fantastische service van Caiway :-( Klacht over CaiWay/Delta : 7 20 jan 2014
Advertentie