obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Entone instabiel na firmware upgrade
Adios
Het gevaar van kan en klare hardware van een aanbieder is, dat de boxen vaak goedkoop gemaakt moeten worden en dan krijg je bagger. UPC komt zichzelf nu enorm tegen met die flut horzionboxen met te weinig geheugen, matige voeding en andere tekortkomingen.

Die Entoneboxen van Caiway lijken met van hetzelfde matige kaliber.
Kijk eens hoe goed de Humax PVR's werken die de mensen vaak hebben gekocht.
Dan zie je dat goedkoop vaak duurkoop is achteraf.
 
cawul
@Murgen Ik had destijds nog de verkoper van dat modem gevraagd of het 300bps aankon, waarop zij reageerden
//
Of het modem ook 300BPS aankan moet ik twee aantwoorden gegeven
nl. Niet op CCITT maar wel op BELL niveau.
//
Vandaar dat ik aanneem dat ik toen 300bps had.

Dit modem had ik in 1988 gekocht, maar ik had in nov.1986 mijn 1e modem gekocht.
Een Teltron 1200 - f.699 + kabeltje f.36

teletron1200_01_zps10e4507f

Tja . . . oude tijd, later een Zyxel 1496E (1200/75).
Je kunt je haast niet meer voorstellen.

Enfin..
=

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 29 2013 17:03:51:
@4k Alleen jammer dat Humax geen glasvezel decoders maakt. Wie weet .. komt dat ooit.Smile
Gewijzigd door cawul op 29 maart 2013, 17:03
 
Adios
Ook al maken ze die. De huurmodellen mogen allemaal zo weinig mogelijk kosten met alle ellende van dien. Kijk maar naar die Horizonbox van UPC. Ook te makkelijk in elkaar geprutst met alle ellende van dien.
 
cawul
Ik dacht er aan, stel dat Humax ze maakt, stel dat ze werken op Caiway, dan zou je misschien zo'n ding 'dan maar' zelf aanschaffen.
Tja, kost wat, maar goed. Als die Entone kapot gaat, krijg je dan automatisch een nieuwe?
Zou kunnen, geen idee Ik had hier een Samsung decoder, kabel. Die ging kapot. Zelf, destijds, een nieuwe gekocht, Humax.
=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone instabiel na firmware upgrade', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie