obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur. Lees de stickey voor de voorwaarden!
 Onderwerp afdrukken
Arris "Touchstone" type TM722B te koop
mauriceb
Hierbij mijn kabelmodem aangeboden omdat ik ben overgestapt naar een andere provider.

http://link.marktplaats.nl/650535082
 
mauriceb
Beste optimizer,

Het is natuurlijk een beetje onzin wat je nu zegt. Je kan gewoon ieder modem gebruiken dat ondersteund wordt door caiway. Als je modem defect zou gaan moet je immers bij caiway toch een nieuwe kopen voor 69 euro.
Het enige wat je moet doen is je huidige modem meer dan 30 min. van het netwerk halen. Daarmee vervalt de lease die aan je MAC-adres van jou modem is gekoppeld. Daarna kan je het nieuwe (gerestte) modem aankoppelen. Even bellen met de Caiway helpdesk, zeggen dat je een andere modem hebt en klaar. Ze hangen hem aan jou abbo, resetten en klaar.

Dus het volledig resetten en herprogrammeren is wel een beetje een overdreven weergave van de werkelijkheid. Daarbij kost het natuurlijk niets. Het reset knopje zit immers achterop het modem. Ik heb hetzelfde euvel gehad met het vervangen van een modem bij caiway dus weet hoe het werkt.

Dus de reden waarom je verkoper tussen haakjes zet is mij een raadsel. Je suggereert hiermee dat ik wellicht slechte bedoelingen heb met de verkoop van het modem.
 
mauriceb
Het gaat hier gewoon om een caiway modem dus deze gaat gewoon werken. Als je op de link had geklikt had je dat ook kunnen lezen. Ik doe hem weg omdat ik over ben gestapt naar glasvezel. Bij een alles in 1 pakket krijg je hem gratis, maar anders is het 69 euro. Zie de site van Caiway. Dus zoals optimizer al zegt, wellicht voor iemand die z'n modem stuk heeft buiten de garantie om of naar een snellere abbo wil etc. Bij caiway betaal je 69 euro en bij mij minder.

Als er mensen zijn die bewust caiway modems verkopen die niet gaan werken is dat een kwalijke zaak, maar daar is hier geen sprake van.


Mag ik je een compliment geven optimizer voor wat betreft het wand/TV meubel mdf op jou site.
 
mauriceb
Hier mag een slotje op. Modem is verkocht Smile

Horeca onderneming heeft glasvezel besteld maar moest daar nog paar maanden op wachten. tijdelijk dus over op caiway kabel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arris "Touchstone" type TM722B te koop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ook de tak kabeltelevisie van Delta staat te koop Algemeen : 2 21 apr 2016
Arris modem met Eminent EM4570 CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 4 28 sep 2012
welke type tv modem CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 18 sep 2012
Type telefoon Eigen telefoon netwerk : 6 22 dec 2009
Advertentie