obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
klacht caiway hendrik ido ambacht
digitaal
Wij zijn in h.i.a. overgenomen door caiway. Dit zou goed nieuws moeten zijn, maar het eerste misstap is al gevonden. In de brief die de digitale klanten ontvingen staat: u kunt uw digitale ontvanger blijven gebruiken. Op de website van caiway echter kunt u lezen: De klanten die nog geen digitale televisie keken, ontvangen van Caiway een digitale ontvanger thuis. https://www.caiway.nl/site/nl/landingspages/hendrik-ido-ambacht/veelgesteldevragen De oude digitaleklanten hebben deze ontvanger zelf moeten kopen, dus maken zelf wel uit of ze deze gebruiken. Wij betalen het zelfde bedrag zonder caiway ontvanger. In dit bedrag zit een percentage verwerkt voor het aanschaffen van ontvangers en afgeschreven ontvangers te vervangen. Wij de oude digitale klanten zijn niet van plan de ontvanger van de buren te sponseren.Ik heb ook de klantenservice hierover gebeld en zij bevestigen dat dit klopt.Ik heb ook de vraag gesteld als je caiway ontvanger in de toekomst kapot zou gaan krijg je dan een nieuwe? Het antwoord was JA. Op mijn volgende vraag als mijn prive ontvanger kapot gaat krijg ik dan een Caiway ontvanger? Dit is de medewerker gaan vragen aan een derde persoon en deze meneer vertelde mij toen hier is nog niets over bekend.
Had caiway hier niet even over na moeten denken, want als nu de digitale ontvanger van een oude digitale klant kapot gaat moet deze zelf weer voor een nieuwe zorgen.
Ook wij, de oude digitale klanten, willen gewoon het zelfde ontvangen en het zelfde betalen.
Ik zou graag een antwoord willen op mijn vraag: krijgen wij een ontvanger van Caiway of korting op ons abonnement?
 
Adios
Geloof me nou maar. Caiway is kampioen in meten met verschillende maten.
Wij in Krimpen hebben ook nooit een digitale ontvanger gratis gehad voor de kabel. We gingen gewoon terug naar 15 analoge zenders en als je niet via de glasvezel ging kijken, kon je het gewoon bekijken in Krimpen. We kregen geen gratis digitale ontvanger. Terwijl alle andere Caiway klanten en zelfs die in Ouderkerk aan den IJssel toen nog geen jaar terug voor onze overname, wel een gratis digitale ontvanger kregen bij de uitschakeling van analoge televisie of zelfs al eerder.

Ik en vele Krimpenaren zitten ook nog steeds te wachten op de gratis digitale kabelontvanger.
Gewijzigd door Adios op 26 februari 2013, 18:33
 
Adios
Ik weet niet wat je nou voor onzin uitkraamt, maar ik weet nog heel goed dat mijn oom in 's Gravenzande, mijn tante in Maassluis, mijn schoonzus in Uithoorn, mijn zwager in Aalsmeer, mijn collega in Schiedam, de digitale kabelontvanger gratis kregen met de actie " allemaal digitaal" !

Ze hoefde niks te kopen!!
Ook de inwoners in Ouderkerk aan de IJssel kregen een jaar voordat het Krimpense kabelnet werd overgenomen, allemaal een gratis digitale kabelontvanger.

Maar wij in Krimpen konden zelf kosten maken voor een CI module ( want het basispakket was gecodeerd!! ) of een digitale kabelontvanger.
Op dat punt heeft Caiway nog wel wat goed te maken vind ik.
 
digitaal
Sorry maar ik zie de keurige oplossing niet. Wel veel reclame, Wij gaan allemaal meer betalen, daar krijgen we ook meer voor helemaal mee eens.(geen probleem).
Maar waarom krijgt iemand die geen ontvanger van zichzelf heeft een gratis ontvanger. Ook kijk ik hier thuis op twee tv's nog analoog. Wil ik op mijn slaapkamer straks tv gaan kijken moet ik mijn decoder naar boven gaan slepen. Hiermee bedoel ik niet dat we heeeeeel veel ontvangers willen hebben. begrijp mij a.u.b. niet verkeerd Maar de nieuwe digitale kijker hoeft maar een decoder te kopen wij hebben er dan al twee aangeschaft.
En ik wil niet in de toekomst weten of ik er een krijgt als mijn decoder kapot gaat ik wil nu weten wat ze hier mee doen.
De toekomst kan ook over een seconde zijn. En van uitstel komt afstel. Informeer je klanten hier schriftelijk over.

Laatst was ik bij de AH daar stond een mevrouw bij de uitgang een yogurt te promoten (AH had verbouwd)iedereen kreeg van haar een gratis pot yogurt.
Nee heb ik weer ik had er al een gekocht daar moest ik het maar mee doen en ik kreeg niks.
Ik hoop dat iedereen wel begrijpt wat mijn punt is nu. En dat van AH is niet waar Dat van Caiway wel.
 
Adios
Ruim voor 10-10-10 was de actie allemaal digitaal!!
Dat was volgens mij vier jaar terug ofzo. Toen al kregen alle Caiway abonnees een gratis digitale ontvanger.

En dat er voor 800 euro in een glasvezeldoos zit, heeft een coaxklant geen enkele boodschap aan. Die wacht gewoon op een gratis digitale kabelontvanger zoals ook de andere Caiwayabonnees hebben gehad.
De abonnees van Waterings Veld en Oudenbosch hebben ook een gratis digitale kabelontvanger gehad in het verleden, voordat die glasvezeldoos van 800 euro nu bij hen arriveert.

Dus nog steeds heeft Caiway wat goed te maken in Krimpen.
 
HiaWay
@ digitaal, volgens de info op deze caiway-pagina http://www.caiway.nl/site/nl/particul...ie/basictv krijg je bij je basic abonnement gewoon een hd-ontvanger (in bruikleen)
 
digitaal
Nee hoor laat je niet foppen h.i.a. heeft een eigen caiway site. Kijk hier maar.
https://www.caiway.nl/site/nl/landingspages/hendrik-ido-ambacht/veelgesteldevragen
De klanten die nog niet digitale televisie keken, ontvangen van Caiway een digitale ontvanger thuis.Deze ontvanger krijgt u als analoge kijker rond 30 maart toegestuurd. En als u een digatale kijker bent lees u brief maar ,daar staat u kunt u digitale decoder blijven gebruiken. Ook heb ik ze gebeld en ik hen net een pm gekregen van caiway en het klopt wat ik beweerd.
 
Adios
Ik vind het schandalig van Caiway!. De meeste huishoudens kunnen een digitale ontvanger goed gebruiken voor een tweede toestel.

Gelijke monniken, gelijke kappen.
 
HiaWay
Ik verwacht gewoon een digitale ontvanger als nieuwe abonnee van CaiWay, wie weet is mijn oude digitale ontvanger defect en/of wat 4K al schreef voor een 2e tv. We zijn nieuwe klant dus hebben recht op een decoder. We zullen zien wie hier aan het kortste eind gaat trekken. Het laatste woord is hier nog niet over gevallen. Desnoods claim ik een nieuwe ontvanger via juridische weg.
 
HiaWay

Quote

Waar gaat dit hemelsnaam over. De mensen uit H.I. Ambacht mogen blij zijn dat ze Caiway krijgen.
Dat is echt wel een vooruitgang voor jullie dan zo'n plaatselijke stichting.

Een digitale kastje kost 5 euro op marktplaats als Caiway deze niet vergoedt en bij de nieuwere tv's heb je dit niet meer nodig. Moet je niet aan Caiway vragen of je niet een nieuwe Coax kabel krijgt want anders heb je nog geen mooi beeld.


Hoezo blij zijn? Ten eerste, hier hebben wij niet om gevraagd.
Ten tweede, CaiHia ben ik tevreden over dus CaiWay hoeft van mij niet.
Ten derde, het maandbedrag gaat fors omhoog omdat er in het basispakket allerlei crap-zenders zitten waar ik nooit naar kijk. Geen keuze dus. Wordt gewoon door je strot geduwd.
Ten vierde, een 2e hands kastje op marktplaats kopen zonder garantie begin ik niet aan.

Kortom komt het hier op neer dat we in HIA in een gedwongen situatie zitten, geen keus.
Dus als we dan toch verplicht worden om dat basic-pakket minimaal af te nemen wil ik een goed werkende decoder die bij het abonnement hoort en niet dat ik zelf moet gaan rommelen met 2e hands kastjes en kosten moet gaan maken.
Daarbij komt dat als ik het niet werkend krijg met een eigen aangeschafte decoder ik niet terug kan vallen op CaiWay voor technische ondersteuning.
In geval van een decoder van CaiWay verwacht ik als abonnee dat dit technisch ondersteund wordt in geval van problemen.
Snapt u?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht caiway hendrik ido ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie