obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Digitale radio op een LG surround system
Ton Taal
Hallo allemaal,

Ik ben recentelijk overgestapt op Caiway glas. Ik heb een abonnement van 50 televisie zenders en 60 radiozenders. Toen men nog gebruik maakte van coax, had je een uitgang voor TV en voor Radio. Nu heb je alleen nog maar een glasvezel aansluiting.
Het probleem is dat ik radio wil kunnen luisteren zonder dat ik daar de TV voor nodig heb. Ik heb een Home Cinema set van LG. Daarop zit een coax aansluiting voor radio, en er is een ontvanger voor FM radio (over the air). Maar ik wil gewoon radio willen kunnen ontvangen via de kabel. Mijn decoder is de entone, met daarop ook 2 coax aansluitingen, kunnen deze loopen en me een radio signaal geven op mijn Home Cinema set, of is er een andere manier voor?

Ik hoop graag dat iemand van jullie een oplossing weet,

Met vriendelijke groeten, Nathan Taal
 
Adios
Gewoon de radio aangesloten laten op de coaxuitgang van je wandcontactdoos zoals het was.
 
Ton Taal
De Coax kabel moest helaas verwijderd worden om plaats te maken voor de ethernet kabel, dus ik ga de oplossing van optimizer.co proberen, bedankt allemaal
 
Tonv58
Nadeel van stereoset aansluiten op de entone is dat je niet meer kunt zien naar welke zender je luistert. Om van zender te wisselen moet je de tv aandoen.
Dat de gekozen zender niet op de display van de entone staat is echt een heel erg grote ontwerpfout.
 
Ton Taal
Het is inderdaad opgelost via de manier van OPTIMIZER.CO
Hartelijk bedankt daarvoor,
Wat tonv58 zegt is inderdaad een heel vervelend nadeel, maar door een aantal zenders te presetten minder erg. Misschien is het ook mogelijk door een update in der toekomst de entone wel radiozender te laten weergeven

(doen jullie aan slotjes? Want problem solved!)
 
Adios
Nou, als ik de verhalen hoor over dat verblindende display in van de Entone in zuurstokkleur, kan die beter helemaal niks weergeven. Helpless
 
coaxer
Waar vind ik die oplossing van OPTIMIZER.CO?
 
Domino
aan de rechterkant op deze site staat de advertentie met telefoonnummer Smile >>>
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale radio op een LG surround system', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Netflix geeft via wifi geen surround Hardware instellingen : 15 11 mrt 2020
Advertentie