obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel modem komt niet online
DP
Vandaag de glasvezel modem aangesloten, alles keurig volgens de beschrijving gedaan en ook bij mij blijft het <> lampje blijft knipperen.
Ik moet het nog aanmelden bij de helpdesk, en hoop dat snel afgehandeld wordt. De verhalen op dit forum hierover geven je niet echt veel fiducie.
Laat het jullie weten.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 07 juli 2013, 15:48:54:
Bekabelingsvraag : Ik wil de utp kabel vanuit de meterkast onder vloer (kruipruimte) naar de woonkamer bij de televisie laten doortrekken.
Gat in de vloer van de meterkast en in de huiskamer. Weet iemand of de firma Schuuring dit doet, en/of hebben jullie wellicht een andere adres die dit kan doen.
Alvast bedankt voor jullie reactie op deze zonnige dag.
Gewijzigd door DP op 07 juli 2013, 15:48
 
rhuijben
Was bij mij een paar uur na melden bij de helpdesk verholpen, maar dat kwam mogelijk omdat er toch een monteur in de wijkkast aanwezig moest zijn. Ze hebben niet teruggekoppeld wat de oorzaak was.

@caiway op twitter is een efficiente manier van communiceren als je niet lang aan de telefoon wilt zijn (en weet direct te koppelen aan andere contacten), maar lijkt alleen tijdens de normale kantooruren bemand.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel modem komt niet online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie