obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing gouda
marrie3
Heb vanaf vrijdag een steeds wegvallende verbinding, modem gaat steeds offline.
Heb hier zaterdag al telefonisch kontakt over gehad en zou een bekend probleem zijn, waar aan gewerkt wordt. Hebben meer mensen hier last van??
postcode 2802 XS
groeten,
marrie
 
Hano
Ja ik op postcode 2803LV. Al dagen ........ Download max. 5/8 met zelfs time errors. Ga voor de zoveelste keer maandag bellen op mijn mobiel. Telefoon caiway doet het weer eens niet!
 
marrie3
nee inderdaad, ik heb misschien 2 uur per dag internet, ben ik net online valt de verbinding weer weg.
 
Adios
Krijgen jullietnou restitutie van Caiway voor al die storingen steeds in Gouda?
 
Hano
Neen! Nog nooit gehad.
 
marrie3
nee nooit gehad, maar is ook al lang geleden dat ik een zo langdurige storing had
 
Caiway Webcare
Op dit moment speelt er een storing in regio Gouda. Hierdoor kan je storing ervaren betreffende je internetverbinding.

Natuurlijk kan je ons je adresgegevens sturen via een PB om je verbinding na te gaan.

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Harma
Gewijzigd door Caiway Webcare op 11 februari 2013, 14:09
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Hano
Hi bedankt voor de kennisgeving.
Graag check Anna van Hensbeeksingel 269, 2803LV Gouda

Zit overigens al drie dagen zonder internet en telefoon! Rekam-netwerk is en blijft gammel.
De relatie Caiway/Rekam is het zelfde als NS en Prorail. De laatste krijgt het geld en investeert minimaal. De eerste ontvangt inkomsten van de gebruikers en de klachten. Zij geven elkaar de schuld.
De overheid kan hier nog controleren.
Alleen hebben wij als eindgebruikers geen enkel orgaan om te checken of er voldoende wordt geïnvesteerd bij de Rekam en de termijn en tempo waarop.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 11 2013 13:47:49:
Rekam net geweest. Heeft alles doorgemeten en aansluitingen schoongemaakt. Internet en telefoon werkt weer. Fantastisch!
Gewijzigd door Hano op 11 februari 2013, 13:47
 
Adios
Het is al jaren bekend dat het netwerk van Rekam op veel plaatsen van ellende bijna in elkaar stort.

Het is schandalig dat Rekam vasthoudt aan een blijkbaar onverantwoorde lage prijs, met alle ellende van dien.
 
marrie3
hier alweer een paar uur achter elkaar online, dus ik heb het idee dat het opgelost is, bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing gouda', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie