obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Extra pakket op Smartcard werkt niet op mijn Cisco
gamlagirl
Ik heb sinds vandaag een cisco 8455DVB.
Ik heb hem netjes aangesloten en de tv zenders gezocht.
Tot zover gaat alles goed ik krijg gewoon tv.

Wanneer ik mijn smartcard van Caiway in de cisco plaats om zo de extra zenders te kunnen kijken werkt deze niet.
Hij geeft aan dat hij de kaart leest en krijg geen foutmelding.
Wanneer ik naar een kanaal ga die in mijn extra pakket zit krijg ik alleen een zwart beeld te zien.
Ik krijg geen foutmeldingen door.

De kaart zef is niet defect want als ik hem in mijn samsung tv stop werkt hij prima.
In de woonkamer staat ook een cisco + smartcard van Caiway met hetzelfde pakket en die werkt prima.

Ik hoop dat er iemand is die mij hier verder mee kan helpen, want op de site van ziggo en Caiway is er niks te vinden. En ik zou erg graag gebruik willen maken van me cisco zodat ik programma's op kan gaan nemen die ook in mijn pakket zitten.
 
kareltjuh
heb je al geprobeerd om de kaart een reset te geven? dit kun je doen door in te loggen bij mijn caiway -> my tv -> reset smartcard
Handtekening
Blij met Cisco en Juniper
 
Adios
Heb je de smartcard wel goed in de Cisco gedaan? Misschien moet de chip naar boven of juist naar beneden. Probeer dat eens.
Gewijzigd door Adios op 05 februari 2013, 10:06
 
gamlagirl
Oke ik wist niet dat de kaart gereset kon worden, dit ga ik nu eerst even proberen.
De kaart zit er wel op de juiste manier in daar heb ik meteen naar gekeken.

Hopen dat hij na het resetten het weer doet
 
Adios
en ??????
 
gamlagirl
Helaas heeft het niet gewerkt, heb met caiway aan de telefoon gezeten en die hebben een bepaalde test uitgevoerd of mijn smartcard wel goed werkte en die werkt prima.

Ze konden me helaas niet verder helpen omdat ze geen idee hebben waarom het op het ene cisco aparaat die in de woonkamer staat wel werkt en die op mijn kamer niet.

Ik heb nog gekeken of het aan het apparaat ligt door hem om te wisselen met die van de woonkamer, maar ook dit werkt niet.

Iemand nog een idee wat ik kan proberen?? want ik ben bang dat dit probleem niet opgelost kan wordenSad
 
kareltjuh
Heb je ook al een andere kaart geprobeerd? en werkt die wel? anders is er een mogelijkheid dat waarschijnlijk de leeskoppen om de kaart in te lezen defect is. Hoe zijn de zenders over het algemeen? zien die er wel goed uit?
 
gamlagirl
De kaart zelf werkt prima, die doet het ook gewoon in mijn samsung tv, op de andere 2 tv's in het huis. En werkt ook prima in een humax, hij is door iemand van Caiway getest en hij is in orde.

De zenders in het basis pakket zijn prima, heb verder nog nooit klachten met deze kaart gehad. Ik heb hem nu weer in mijn samsung tv zitten en kan het bassis pakket + extra pakket kijken.
Maar zodra hij in de cisco gaat is het alleen het bassis pakket.
 
kareltjuh
Ik bedoel niet de kaart zelf, heb je ook problemen als je een andere kaart in de Cisco doet? doet die het wel? zo niet dan zijn waarschijnlijk de leeskoppen die in de Cisco zitten niet goed meer
 
gamlagirl
ohh sorry, ja heb ook een andere kaart gebruikt en deze werkt ook niet.
Maar ik heb ook al een ander (nieuw) cisco apparaat gebruikt.
En het lijkt mij sterkt dat beide apparaten stuk zijn, alles kan natuurlijk maar denk het niet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra pakket op Smartcard werkt niet op mijn Cisco', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie