obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Data en inhoud Firmware updates
Tonv58
Weet er iemand waar en hoe Caiway de datum en inhoud van de verschillende firmware updates publiceert,
met de bijbehorende instructies hoe die te activeren?

Dat we dat altijd via gebruikersforum moeten horen, is natuurlijk niet correct en bovendien gebruiksonvriendelijk: De overgrote meerderheid van Caiway klanten zit niet op het forum!
 
Dazzling
kan niet wachten.....
 
Tonv58
idem
 
Adios
Ik hou het ook niet meer Wink
 
Adios
Heeft geen nut meer. Is mosterd na de maaltijd. Inmiddels heeft iedere smart televisie uitzending gemist.
 
Fredy
Doe mij dan maar TV op android. AnnoyingCheerMusic
 
Adios
En dat hoeft straks ook niet meer, want dan hebben de omroepen zelf wellicht een applicatie ontwikkeld, net zoals nu in Belgie gebeurt, buiten de aanbieders om.

Caiway is de laatste tijd, kampioen , mosterd na de maaltijd vind ik.
 
Dazzling
Twitterbericht van de caiway

@Caiway: @Martijn Vandaag vindt de uitrol van de softwareupdate voor de Entone plaats. Je ontvangt een e-mail. ^HO
 
Adios
En, werkt alles nu als een tierelier?
 
Dazzling
Ik heb het idee dat sinds de entone update mijn geluid via de optische uitgang een stuk zachter is dan voorheen.

Vroeger stond me versterker op -40 voor geluid en nu op -20. En als je dan overschakeld naar de radio op de versterker zelf dan schrik je je letterlijk dood...

Instellingen op de entone staat op digitaal ac3. (Dus niet op stereo!)
Gewoon het zelfde als voorheen

Zijn er meer mensen die dit ook ervaren?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Data en inhoud Firmware updates', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500! Storing : 2 18 sep 2017
Firmware update Cisco 8485 Firmware : 3 10 jan 2017
Samsung SMT C7140 firmware Firmware : 2 01 nov 2016
Asuswrt-Merlin firmware Firmware : 4 05 sep 2015
Humax 5200 Firmware Firmware : 4 08 jun 2015
Advertentie