obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Humax IHDR 5200C glasvezel
sp113438
Is de Humax IHDR 5200C nog te gebruiken bij glasvezel-aansluiting?
 
Adios
Nee. De Humax werkt met DVB-C.

De glasvezel werkt met IPTV.

Wel kan je gewoon je coaxaansluiting blijven gebruiken als je een glasvezelabonnement neemt. Dan werkt het televisiegedeelte gewoon zoals je gewend bent.
 
sp113438
Ik heb begrepen dat de coax-kabel vervangen wordt door UTP kabel in de muren van meterkast naar woonkamer. Als dat klopt is in de woonkamer geen coax-aansluiting meer ;-(
 
Adios
Dat hoeft niet persé. Soms is het heel goed mogelijk om de UTP kabel naast de coaxkabel te laten lopen door het pijpje.
Als dat niet gaat, kan de monteur meestal prima de UTP kabel door het piipje trekken naast de telefoonkabel, die is stukken dunner dus vaak ruimte genoeg voor twee. Ik adviseer je de coaxkabel te houden als backup.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax IHDR 5200C glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie