obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Verhoging beltarieven
Fredy
En ja hoor, het is weer zo ver. Wederom worden de beltarieven van Caiway verhoogd. Vol verwachting opende ik de brief van Caiway. Nieuws over pakketten, Web tv voor Android, Uitzending gemist e.d.? Nee hoor, niets is minder waar. Bellen weer duurder. ShockMad
 
Adios
Heb je een brief gehad via de post, Fredy of per mail ?
 
Fredy
@4K Via de post.
#robert038. Nu nog wel gratis bellen, maar straks zijn we gewoon weer de klos. Wilde iets anders zeggen, maar hou het netjes. WhipAngry
 
Adios
Ik zie de tarieven al staan:

Alles is vorig jaar al omhoog gegaan en met de BTW verhoging ook weer, maar blijkbaar is het nooit genoeg bij Caiway.

http://www.caiway.nl/site/nl/wijzigin...n/tarieven
 
Adios
Caiway prijst zich volledig uit de markt met alsmaar die tariefsverhogingen.

Ik snap nu wel waarom CIF de glasvezel dichthoudt voor andere aanbieders.

Ziggo abonnnees bellen bijvoorbeeld gratis naar elkaar.

En als Ziggo de tarieven kan verlagen, waarom kan Caiway dat dan niet>
 
Adpatatje

Quote

robert038 schreef:

Hoe kan dat nouWhip Mocht toch geen starttarief meer in rekening worden gebracht?

Wettelijk moeten aanbieders minimaal één abonnement voor vaste telefonie aan bieden zonder apart starttarief en dat is bij caiway dus het VoIP Comfort+ abo.
 
Fredy
Dan zit je dus wel meteen vast aan het duurste abonnement.
 
Adpatatje

Quote

Fredy schreef:

Dan zit je dus wel meteen vast aan het duurste abonnement.

Klopt, maar als je echt geld wil besparen met bellen bij caiway dan bel je gewoon via voordeelnummers.
 
Adios
Bij Telfort heb je internet en interactieve televisie op twee toestellen en onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor 49,50 euro per maand.

Dat is wel even iets anders als de 70 euro waar je minimaal op uitkomt bij Caiway voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel.

( Goedkoopste bundel plus onbeperkt bellen)
 
Fredy
@robert038, jij weet denk ik wel een beetje hoeveel ik achter de pc zit, dus heb helemaal geen tijd om televisie te kijken.GrinPfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhoging beltarieven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
verhoging tarief internationaal bellen met 1200 procent CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 5 28 jul 2016
Het is tijd voor snelheids verhoging. Klacht over CaiWay/Delta : 7 29 jan 2013
EINDELIJK HE HE >> Snelheid verhoging 2011 Eigen netwerk : 48 08 feb 2011
Snelheid verhoging 2010 Algemeen : 75 22 dec 2010
Snelheid verhoging(en) 2010 Algemeen : 29 15 jul 2010
Advertentie