obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing Analoge radio
ckweb
DAB werkt inderdaad goed, maar ontvangt alleen de Nederlandse zenders...
Waar heb is dan mijn dure FM-ontvanger voor?

Overigens wordt hier in Uithoorn glasvezel aangelegd. Jammer genoeg heeft CAIWAY hier het monopoly op.
Gezien de vele storingen ben ik niet van plan om over te stappen op glasvezel alles in een. Je hebt dan geen FM meer en bij een onderbreking heb je dan helemaal niets meer.

Ik heb dus twee redenen om mijn FM-ontvanger te blijven gebruiken.
 
Adios
Er is volgens mij een wijk in Uithoorn ( voormalig IBM kantoor gebied) waar Reggefiber zit, klopt dat?
 
ckweb
Weet ik niet, ik zal eens kijken of ik daar iets over kan vinden.
Het plopt en sist nog steeds...

Inderdaad, ReggeFiber en het merkwaardige is, dat je daar een abonnement kunt nemen op elke provider!
Dus Ziggo, UPC, xs4all, Telent, enz. enz. Ik kreeg een lijst met 15 providers, waaruit je kunt kiezen.
Gewijzigd door ckweb op 07 oktober 2013, 16:35
 
rhuijben
@ckweb:

Ik weet niet hoe het in Uithoorn is, maar hier in IJsselstein heb je als je bij Caiway een Alles-in-een Glas pakket afneemt glas en coax. Je FM radio en TV's kun je dus blijven gebruiken zoals je dat eerder bij Caiway kon.

Je kan ook switchen naar IP-TV met de hogere pakketten, maar dat is je eigen keuze. Al ziet Caiway je vermoedelijk om commerciele redenen graag switchen.

Voorlopig zullen ze de coax nog niet uitzetten hoop ik.
 
ckweb
@rhuijben
Bedankt voor de info, dat wist ik nog niet, jammer, nog maar één reden om niet op glasvezel over te stappen...
 
T0M@
ja uitwijken doe ik ook wel noodgedwongen, maar dat betekent wel dat ik niet de muziek en de zender kan beluisteren waarvan ik zou moeten kunnen verwachten dat ik die storingsvrij zou moeten kunnen ontvangen.
En er komt gewoon geen adequate reactie van Caiway.
Ik kan het tenminste niet adequaat noemen als ze voor de zelfde storing weer een monteur willen laten komen om te weer te onderzoeken of het niet aan mijn installatie ligt!

Sorry dit was niet op de juiste plek gepost maar evenzo goed is de kwaliteit van de antwoorden van Caiway Helpdesk beroerd.
Gewijzigd door T0M@ op 08 oktober 2013, 17:10
 
Adios
Sinds de helpdesk v a n Caiway is uitbesteed aan callcenter in Tilburg zijn de antwoorden Nog beroerder als ze al waren.
 
T0M@
En wat ik van de plaatselijke vertegenwoordigers van Caiway hoor is ook de informatie voor hen belabberd.
Ze schijnen daar niet eens te weten wie wel en wie niet een dealer is voor Caiway!
 
T0M@
ja uitwijken doe ik ook wel noodgedwongen, maar dat betekent wel dat ik niet de muziek en de zender kan beluisteren waarvan ik zou moeten kunnen verwachten dat ik die storingsvrij zou moeten kunnen ontvangen.
En er komt gewoon geen adequate reactie van Caiway.
Ik kan het tenminste niet adequaat noemen als ze voor de zelfde storing weer een monteur willen laten komen om te weer te onderzoeken of het niet aan mijn installatie ligt!
 
ckweb
Dit is een bekend verschijnsel; de schuld bij een ander leggen, maar ze hebben het monopolie, tenminste in Uithoorn.
Je moet als je een klacht hebt eerst een buurtonderzoek doen of anderen ook dezelfde klacht hebben.
Ze kunnen moeilijk een ploeg monteurs sturen om huis aan huis in een hele wijk de installatie te checken...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Analoge radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie