obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing Analoge radio
jj1987
Als ik dat eens wist! Geen idee zelfs caiway snapt er niets van! Maarja hoe vaak ik bel of hier berichten op zet t maakt niet uit! Als je eens een duidelijke uitleg kreeg waaromSad
Het enige wat ik kreeg van caiway webcare was "Bij de overname van HIA is er besloten dat het analoge aanbod op de radio het zelfde blijft zoals die al was. "
Beetje vaag,zet dat dan op de site!! Uitgezonderd Ambacht! Zelfs een zenderlijst is niet te vinden.
Ze dachten ach, dat rammelende fm in Ambacht laten we zoShock
Gewijzigd door jj1987 op 16 oktober 2013, 08:28
 
Caiway Webcare

Quote

jj1987 schreef:

Wanneer krijgen we in Ambacht eens het normale aanbod wat op de caiway site staat?
Ipv het magere aanbod wat nog steeds afkomstig is van de oude cai?
Radio decibel is hier niet te krijgen. Ook zitten de zenders op een totaal andere plek. En valt het signaal gewoon compleet weg voor een aantal minuten!
Beetje vreemd. Hoop dat Harma dit leest en er een oplossing komt.
Ben hier al maanden over bezig, maar t schijnt er lastig te zijn voor caiway om hendrik Ido ambacht hetzelfde radio aanbod te geven als de rest vd caiway klanten. Als je de klantenservice belt krijg je een persoon aan de lijn die doodleuk zegt dat het voor iedereen anders is. Want dat is in de auto toch ook zo dat iedere frequentie anders is op een andere plaats. Ik heb me werkelijk afgevraagd of het een grap was of niet.



Beste jj1987,

We gaan je vraag uitzetten.

Kan je om de signaalonderbreking na te kunnen gaan je postcode en huisnummer doorgeven via een PB?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Kijk . Er komt opeens schot in.
 
ckweb
Gisteren 30 maart 2014 weer veel storing op Radio 4.
Dit keer geen ploppen, klikken, enz. maar de muziek verandert in een brij. Soms zit er een soort bibber in het geluid.

Ook vandaag (31 maart) hetzelfde zij het minder ernstig..
 
Caiway Webcare

Quote

ckweb schreef:

Gisteren 30 maart 2014 weer veel storing op Radio 4.
Dit keer geen ploppen, klikken, enz. maar de muziek verandert in een brij. Soms zit er een soort bibber in het geluid.

Ook vandaag (31 maart) hetzelfde zij het minder ernstig..


Beste ckweb,

Dankjewel voor de melding. We hebben het intern doorgegeven.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ckweb
Dank Harma, we wachten af.

Vandaag (1 april) nog steeds de zelfde storing. Het geluidsniveau wisselt steeds. Merkwaardig genoeg alleen op Radio 4.
 
ckweb
Alles schijnt weer goed te werken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Analoge radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie