obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing haastrecht
Peterjan
Ik heb sinds vanavond geen internet meer via de kabel. Is er een storing of is dit een lokaal probleem? Heb mijn modem al een paar keer opnieuw gestart.
 
Peterjan
Het probleem zit bij het modem, deze krijgt geen verbinding met het caiway netwerk. Coax kabels verdenk ik niet in eerste instantie, deze zijn al jaren in gebruik en hebben altijd goed gewerkt. Vooralsnog verwacht ik niet dat die ineens voor problemen zorgen. Maar elke storing begint ergens dus onmogelijk is het niet dat een voorheen goed werkende kabel het ineens niet meer doet.
Ik zal eerst eens het modem een poosje uit laten, met de coax kabel losgekoppeld en dan zien wat er gebeurt. Als het daarna niet werkt neem ik aan dat de storing buitenshuis ligt...
 
Peterjan
Je hebt gelijk. Het probleem is verholpem door de kabel los te halen en opnieuw vast te maken. Het lijkt een contactprobleem te zijn geweest.
Mijn oorspronkelijke vraag was erop gericht te achterhalen of er misschien een storing was waardoor ik niet aan mijn eigen installatie zou hoeven rommelen. Als blijkt dat er geen storing bekend is, is de kans groot dat het probleem lokaal zit.

Hij doet het weer.
Heb overigens al een aantal jaren internet via de kabel en (bijna) nooit problemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing haastrecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie