obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Fantastische helpdesk - service
popeye
Zit nu meer dan twee weken zonder digitale tv/radio. De enige reactie van Caiway Helpdesk is: "uw klacht is doorgegeven aan de netbeheerder Rekam" Verder is geen actie ondernomen, nog enige informatie naar mij toe. Ik heb zo langzamerhand al mijn opgenomen films en DVD's wel gezien, maar nog steeds geen tv/radio.

Wat een fantastische service van een commercieel bedrijf.....
 
Caiway Webcare
Dat lijkt me een zeer vervelende situatie. Ik wil dat dan ook graag voor je gaan uitzoeken. Zou je via een prive bericht je adres gegevens kunnen doorsturen?

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
popeye
Caiway: een oplichtend bedrijf vol leugenaars!

Begin Januari begon de storing in radio/TV, helemaal géén zenders meer. 6 weken later provisorische reparatie en opschroeven van het signaal geeft weer een paar zenders, nog niet alles. 2 1/2 maand!!!! later nog steeds niet alle zenders. Wanneer ik één zender opneem, valt de rest weg, dus geen tv opnemen en tegelijkertijd radio luisteren of gewoon een andere zender kijken.

Diverse malen verzekering van Caiway-medewerker gekregen dat ik deze keer echt gebeld zou worden wanneer de storing verholpen zou zijn. Het spinrag zit dik en dik op de telefoon aan deze kant, er is dus nog geen enkel telefoontje van Caiway geweest met een bericht op verholpen storing (excuus zit er al helemaal niet in, vrees ik)

Afgelopen week zelf maar weer eens gebeld. Nou meneer: de aannemer heeft gisteren de storing als verholpen gemeld. Ik zet de TV aan en jahoor: blokkerig beeld en wederom niet mogelijk om één zender op te nemen en de ander te kijken.

Direct bij aanvang van de storing (begin januari) reeds alle bekabeling, pluggen en decoder vervangen. Een meervoudige gecompliceerde kabelbreuk in de wijk is de oorzaak.

Wat mij vooral stoort in dezen is dat Caiway monopolist is, een commercieel bedrijf, maar de betalende klant als vuil behandelt. Er is nog geen enkele maal door Caiway met mij contact opgenomen, nog wordt er over schadeloosstelling gesproken, terwijl het abonnementsgeld gewoon afgeschreven wordt voor diensten die niet geleverd worden.

Lekker makkelijk om naar de Rekam te wijzen als netbeheerder. Daar heb ik niks mee te maken, omdat ik van Caiway een product afneem. Wanneer ik een storing ondervind, is het een zaak tussen Caiway en Rekam onderling om dit op te lossen. Ik betaal Caiway en verwacht respons van Caiway.

ZEKER ALS DEZE STORING REEDS SINDS BEGIN JANUARI SPEELT!!!!!
 
Caiway Webcare
Bedankt voor uw bericht. Op de 30 januari hebben wij contact gehad. Onderstaande heb ik toen aan u gemaild:


======================================================================================================================================================================
Goedemorgen,

Zojuist heb ik contact gehad met de Rekam met betrekking tot de storing die u ervaart. Helaas is het zo dat er sprake is van een kabelschade. Deze dient door een aannemer hersteld te gaan worden. Vanwege de vorstperiode gaat dit langzamer dan wenselijk is.

Wanneer er sprake is van een kabelschade is dat een proces die wij
vanuit Caiway helaas niet kunnen versnellen. Dit omdat er vaak sprake is van vergunningen die moeten worden aangevraagd om een nieuwe kabel aan te leggen. Wel zijn er mogelijkheden om u te gaan compenseren voor dit vervelende ongemak.

Op het moment dat de schade blijvend is opgelost zien wij graag van u een bericht tegemoet met
een verzoek tot compensatie. Wij kunnen dat dan voor de gehele periode ineens doorvoeren.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag van u.

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries
Caiway webcare team

======================================================================================================================================================================

Er is toen met u afgesproken dat u zelf een bericht aan ons zou sturen op het moment dat de storing blijvend was opgelost zodat wij dan konden gaan kijken naar een compensatie over de gehele periode dat u de storing heeft ervaren. Ik vermoed dat u niet meer op de hoogte was van bovenstaande verzoek.

Op dit moment zien wij dat er wederom een melding is uitgegaan naar de netwerkbeheerder Rekam. In dit geval is het afwachten totdat zei wederom bij u zijn langsgekomen voor de oplossing van deze vervelende storing. Wij begrijpen dat u aan Caiway betaald. Echter het netwerk in deze regio is van de Rekam. Dit is dan ook de partij die als enige signaal monteur in uw regio kan aansturen.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan horen wij dit natuurlijk graag van u.

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Toch vind ik het raar. Je laat iemand totdat de storing is opgelost het volle pond betalen?

Stel je voor dat de REKAM een jaar nodig heeft hiervoor ?
 
popeye
Kun je me gewoon uitleggen waarom het voor een commercieel bedrijf niet mogelijk is om klantvriendelijk en servicegericht te werken?

Het is toch te vreemd voor woorden dat een betalende klant een klacht of storing meldt en hier vervolgens al 2,5 maand bijna wekelijks zelf over moet bellen met Caiway/Rekam/aannemer.

Een klant heeft een klacht/storing en meldt deze bij de dienstverlener. De klant mag dan toch verwachten dat wanneer het probleem opgelost is er terugkoppeling van de provider plaatsvindt...???

Wat me vooral boos maakt is de simpele bedrijfsvoering om een klacht/storing bij een ander neer te leggen en het vervolgens als afgehandeld te zien . Caiway is wettelijk gezien naar de klant toe verantwoordelijk en moet dus als zodanig handelen.


Ik ben heel benieuwd naar een reactie
 
Adios
Ik kan je het antwoord zo geven:

De manier van communicatie van Caiway wordt uiterst voorbespelbaar:

Het heeft onze aandacht en u betaalt gewoon de volle mep totdat het lek boven is!
 
Caiway Webcare

Quote

popeye schreef:

Kun je me gewoon uitleggen waarom het voor een commercieel bedrijf niet mogelijk is om klantvriendelijk en servicegericht te werken?

Het is toch te vreemd voor woorden dat een betalende klant een klacht of storing meldt en hier vervolgens al 2,5 maand bijna wekelijks zelf over moet bellen met Caiway/Rekam/aannemer.

Een klant heeft een klacht/storing en meldt deze bij de dienstverlener. De klant mag dan toch verwachten dat wanneer het probleem opgelost is er terugkoppeling van de provider plaatsvindt...???

Wat me vooral boos maakt is de simpele bedrijfsvoering om een klacht/storing bij een ander neer te leggen en het vervolgens als afgehandeld te zien . Caiway is wettelijk gezien naar de klant toe verantwoordelijk en moet dus als zodanig handelen.


Ik ben heel benieuwd naar een reactie


Geachte Popeye,

Hedenmiddag heb ik telefonisch contact opgenomen en hebben we de ontstane situatie besproken.

Webcare blijft deze situatie volgen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Je ziet dus Popeye, het probleem heeft de volle aandacht van Caiway. Zolang jij maar betaalt Bye-sad
 
Caiway Webcare
Beste Popeye,

We hebben inmiddels terugkoppeling van de Rekam ontvangen.

Na deze terugkoppeling heb ik telefonisch contact opgenomen, maar kreeg geen gehoor.

Graag ontvangen we een bevestiging dat de storing daadwerkelijk is verholpen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fantastische helpdesk - service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Positieve Ervaring met Microsoft Helpdesk CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 1 11 jun 2014
Zenders weg melding: New Service Digitale radio of televisie storing : 13 08 apr 2014
De fantastische service van Caiway :-( Klacht over CaiWay/Delta : 7 20 jan 2014
Goede service Algemeen : 1 07 dec 2013
oplevering en helpdesk slecht CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 5 12 sep 2013
Advertentie