obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Ontbrekende HD zenders in Gouda e.o.
marcelg
Volgens de opgave zijn BBC1 en 24Kitchen ook in HD te bekijken, maar op het Rekam netwerk is dat blijkbaar niet het geval.
Wanneer zal dit wel gerealiseerd worden? Ik betaal tenslotte voor HD (Alles-in-één-Lounge) en wil dat dan ook wel zien! Helpless
 
Caiway Webcare
Beste Marcelg,

Hartelijk dank voor je melding. Ik kan me goed voorstellen dat je BBC1 en 24Kitchen ook in HD wilt kijken.

Doordat er geen ruimte is op het netwerk van de Rekam is dit niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Dan scheelt dat zeker per wijk, want ik ken mensen in Gouda die beide zenders wel in HD hebben.
 
marcelg
Geen ruimte is toch niet meer van deze tijd? Alle analoge zenders zijn al geschrapt en volgens mij gebruikt de Rekam en de CaiWay dezelfde frequenties (of hoe dat ook mag heten), bedoel Ned1 wordt maar één keer doorgegeven en afhankelijk van de provider wel of niet getoond.
En bij geen ruimte, schrap dan wat van die exotische radiostations waar toch niemand gebruik van maakt.
 
Adios
Vergeet niet dat het Rekam netwerk voor de helft op instorten staat. Nog rijsysteem van 30 jaar terug in vele wijken.
 
marcelg
24Kitchen is één van de zenders die ik het meest kijk (en velen met mij begrijp ik uit mijn omgeving) en de niet-HD versie is verschikkelijk!!
Graag gewoon ook in Rekam gebied de HD uitzenden! Er zijn vast HD zenders waar geen hond naar kijkt (Fashion HD?)!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 15 2013 13:27:14:
Nu BBC HD "om" is naar BBC 2 moet er toch wel eens ruimte zijn om ook in Gouda en omgeving BBC 1 en 24 Kitchen bijvoorbeeld in HD door te geven.
Betaal net zoveel voor mijn alles-in-1, nou ja, is dus toch niet "alles"
Shock
Gewijzigd door marcelg op 15 mei 2013, 13:27
 
Adios
Gezien het feit dat deze sitatie al twee jaar is kan je concluderen dat Caiway er niet mee zit. Je mag hetzelfde betalen. Ook al krijg je minder.
 
marcelg
Hoe zit het met de HD zenders in Gouda e.o.
Worden deze binnenkort gelijkgetrokken met de overige CaiWay gebruikers?
24Kitchen en BBC1 graag ook in HD
TLC HD is er nu wel
en straks met FOX ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontbrekende HD zenders in Gouda e.o.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Advertentie