obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Multi Screen App
Fredy
Kan het niet via internet dan?
 
Murgen
Ik zal Highway en Optimizer eens vragen of er nog wat beweging in het overleg en het beantwoorden van mijn vragen zit.
 
Adios
Nederland 1 2 3 zijn FTA te ontvangen door middel van DVB-T in heel Nederland.
 
Caiway Webcare

Quote

pedariba schreef:

Komt er nog multiscreen voor op de laptop. Ook daarvoor werd veel reclame voor gemaakt maar daar hoor je niets meer van. Er wordt nu alleen gesproken over de Apple of andriod.


Beste pedariba,

ook hier wordt aan gewerkt.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
tvernee

Quote

Dazzling schreef:

Op de ipad werkt het idd goed.
Ipod 4 met ios 6.01 zonder jailbreak werkt het niet
Iphone 4 met ios 6.01 tethered jailbreak werkt het ook niet. Krijg fout melding.

Ps er staat nergens dat hij niet gejailbreakt mag zijn...
En nee ook nog niet geprobeert zonder jailbreak...

Mvg,

Ps.
Ik zal morgen ff foto posten.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 28 2013 07:38:14:
hier de foto zoals belooft!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 28 2013 07:41:37:
hier alsnog de foto Smile


Ik heb sinds deze week glasvezel en bij mij dezelfde foutmelding (Media Player Fout: Failed to initialise decryption engine. Encrypted channels will not show) op de iPhone (met jailbreak). Ben dus toch bang dat het hiermee te maken heeft, al vind ik dit erg vreemd aangezien ik nog nooit een gratis app heb gehad die niet functioneerde i.c.m. mijn gejailbreakte iPhone... kan iemand (van Caiway zelf wellicht) bevestigen dat dit de reden is dat de app niet werkt bij mij? En staat er al een update gepland? Deze versie staat namelijk al sinds 29 oktober 2012 in de App Store...
 
Dazzling
Ja helaas werkt het tv kijken alleen maar op een caiway netwerk....

Jailbroken of niet ... Smile
 
tvernee
Tv kijken op de iPhone gefixt haha Smile nu nog een update van de app zelf voor meer zenders? De andere providers (KPN, Telfort) hebben dit al een tijdje... samen met functies als het onderweg inplannen van een opname voor thuis en dergelijke Smile enig idee of er gewerkt wordt aan een update?

Alvast bedankt!
 
Dazzling
We wachten rustig af. Dat doen we al jaren bij de caiway Smile.
Wie weet luistert de caiway eens naar zijn klanten

En gaan die extra utp poorten op glasmodem ook gebruikt worden....
 
peter1908
En maar wachten en maar wachten. Caiway belooft elke keer van alles, maar de beloftes nakomen is te veel gevraagd.
Begonnen ze maar eens te communiceren naar de klanten met een update van beloofde producten, maar zelfs dat is te veel gevraagd!
 
Adios
In Krimpen wachten we al bijna vier jaar op bepaalde dingen dus maak je borst je borst maar nat Peter.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multi Screen App', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
multi screen Algemeen : 9 28 jul 2016
Multi screen tv ipad update Algemeen : 11 08 jul 2015
Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 04 jun 2015
Advertentie