obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Multi Screen App
Murgen
Kwaliteit van de app op IOS is de laatste tijd slecht, portal is regelmatig overbelast, gewoon een film volgen of zelfs maar 30 mnuten ongestoord ... vooral Veronica heeft er last van.
 
Adios
Heb je de klantservice van Caiway al verteld dat het beeld zo slecht is?

Ze moeten het wel weten hoor, anders blijft deze ellende doorgaan.
 
Adios
LOL. met het grootste gemak weer een half jaartje opgeschoven en dat voor de zoveelste keer.


Staat Caiway er wel bij stil dat dit de beeldvorming over betrouwbaarheid negatief beïnvloedt?

Dit is een belofte in de rij van tientallen die Caiway de afgelopen jaren dus weer eens niet nakomt!!!

Het verandert ook nooit daar he!


Zelfs die nieuwe directeur van Caiway bakt er niet veel van, althans niet voor de klanten.
Zijn eigen salaris zal ongetwijfeld goed gebakken zijn Wink
 
Adios
Fredy dacht dat ze in Frankrijk op haar tablet kan kijken naar het volledige Caiway aanbod.

Dat kan technisch wel maar op een heel andere manier .
 
Dazzling

Quote

4K schreef:

Fredy dacht dat ze in Frankrijk op haar tablet kan kijken naar het volledige Caiway aanbod.

Dat kan technisch wel maar op een heel andere manier .


lang leve vpn Smile werkte afgelopen zomer prima!
 
addoos
Met vpn kan je inderdaad probleemloos gebruik maken van multiscreen. Zo was ik onlangs nog in m'n hotelletje in Oostenrijk nog tv kijken op de iPhone. Echter... is het VRESELIJK jammer dat caiway zo'n enorme lak aan haar klanten heeft, en de multiscreen app (ofwel de verbinding ernaartoe) zo stabiel is als een kaartenhuis op een vulkaan!

Om de haverklap vliegt het eruit. Zit je lekker te kijken, hopsakee beeld op zwart en vervolgens de ene na de andere foutmelding!!!

Het is voor Caiway niet te hopen dat andere providers kunnen en zullen gaan aanbieden in het westland, want dan is het gauw over met ze.... Lang leve de monopoly Sad.....
 
Adios
Ik ken toch genoeg mensen die multiscreen hebben van UPC of KPN en daar werkt het perfect. Waarom kan Caiway dit dan niet ? De techniek is toch volwassen en beschikbaar ?
 
peter1908
Ik zit dit forumbericht terug te lezen en zie dan een Twitter bericht over de Android app wordt uitgebracht in september. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het inderdaad september 2014 gaat worden Sad
Dat wordt de aankomende vakantie weer geen tv kijken!
 
Migow
Ach Android heeft maar een klein marktaandeel (75%?) dus ze lopen niet zo hard. Ik snap er werkelijkwaar geen ene moer van waarom het zolang moet duren. Waarom heeft KPN UPC ZIGGO het allang? (en meer dan 10 kanalen)
Uitzending gemist is ook alleen maar voor ned. 1 2 en 3 beschikbaar. De overige zenders? Wanneer komt dat?
Ach het jaar is net pas begonnen dus wellicht komt het eindelijk dit jaar Helpless
 
Murgen
Laat ik zeggen dat de IOS versie maanden tobben is geweest. Pas sinds kort werkt het weer wat beter. Maar nog steeds een limiet van 10 zenders. Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multi Screen App', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
multi screen Algemeen : 9 28 jul 2016
Multi screen tv ipad update Algemeen : 11 08 jul 2015
Bleu Screen IRQ not less or equal zero sinds snelheidsverhoging CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 3 04 jun 2015
Advertentie