obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer krijgen we meer HD zenders??
breaker
Wanneer krijgen we meer HD zenders?

Nu hebben we een HD pakket voor €10.12 wat is zonde vind zeker als Caiway een HD kijkgarantie heeft. Dit vind ik ver te zoeken.
Elke jaar gaan we meer betalen voor de tv maar we zien er geen nieuwe HD zenders voor terug. Caiway loop hier echt achter in het begin was de HD zenders bij Caiway goed geregeld.

In de HD pakket zit alle zenders die in het basis pakket zit die sd wordt uitgezonden. Veel van de zender worden gratis HD doorgeven zoals BBC HD. Veel aanbieders hebben dit al.
Waarom geeft Caiway deze zender niet gewoon in HD door??

Maar dit is hetzelfde met internet tv. Caiway was de eerste die dit had nu is de kwaliteit ver te zoek en is niet afspeelbaar op een Tablet of een Smartphone.
 
Adios
Het HD pakket van Caiway stelt geen bal meer voor. De meeste HD zenders uit dat pakket zijn de afgelopen jaren naar de andere pakketten verhuisd waar de SD versie al van werd doorgegeven. Om apart 10 euro voor dat HD pakket uit te geven zou ik dus nooit doen.

Wel ben ik met je eens dat Caiway al jaren stilstaat in de aanwas van nieuwe HD zenders. Van veel Duitse derde netten zoals WDR en NDR zijn al geruime tijd HD versies beschikbaar, zo ook van de twee Franstalige Belgische publieke netten. Ook France en meer Franse kanalen zijn in HD beschikbaar. Film 1 Action is in HD beschikbaar. FOXLIFE is in HD beschikbaar. Comedy Central is in HD beschikbaar. ESPN America is in HD beschikbaar. Travel Channel is in HD beschikbaar en zo kan ik nog wel even doorgaan.
UPC geeft nu al meer HD zenders door dan Caiway volgens mij, ondanks dat Caiway bijna nergens nog analoge zenders doorgeeft en UPC wel.

Het blijft een wazig gedoe bij Caiway, waarom ondanks de ruimte in overvloed de aanwas van nieuwe HD zenders stagneert.

Trouwens BBC1 wordt gewoon in HD doorgegeven in het basispakket en ik vewacht zodra BBC HD overgaat in BCC HD dat dit ook naar het basispakket gaat.
 
erickiel
De laatste twee jaar loopt caiway steeds meer achter op de rest
terwijl de kosten niet omlaag gaan zeker die van de HD pakket
de meeste zijn overgegaan naar ander pakket maar er komt niets voor terug
hier helaas nog geen glazvezel dus ook geen zenders op me Ipad
bij andere kan het wel zonder glasvezel bij caiway technisch niet mogelijk
 
breaker
Ik denk dat veel mensen niet zitten te wachten op glasvezel omdat het nog te duur is.
Caiway kan toch ook zonder glasvezel zenders gaan aanbieden op de tablet en meer zenders. Ik vind het een rare excuus van Caiway
Daarbij komt ook nog dat Caiway ruimte genoeg heeft wegens dat ze aantal jaren geleden analoog niet meer aanbieden.
 
erickiel
Heb het idee dat er niet meer naar de gebruikers geluisterd word
Waar blijft bv. HBO is nu beter als film1 andere ook kleine aanbieders hebben het nu in het pakket
 
erickiel
Wat ik persoonlijk vind is dat caiway tot twee jaar geleden voorop liep met alles ook al in de oude analoge tijd, toen men digitaal ging was men een spioneer vee; zenders als eerste bij caiway ineens is dit tot stilstand gekomen en joost mag weten waarom men kondigde met veel tamtam disney aan men is hier niet mee uitgekomen helaas voor de kids, ook tv538 moeten we missen rtl telekids was ook als een van de laatste bij caiway te zien eerder bij UPC en Ziggo, als gebruiker snap ik hier niets van waarom ineens die stilstand??

Als we daar eens een antwoord op kunnen krijgen en ook antwoord waarom het tweede scherm op ipad niet via coax werkt terwijl dit bij andere providers geen probleem is hier moeten we nog minstens drie maanden wachten op glasvezel.
 
Adios
Er zijn al genoeg aanbieders die rond de 20 HD zenders aanbieden in het basispakket. Dus daar hoeft Caiway ook al niet meer mee te pronken.
 
Caiway Webcare
Dank u wel voor de vragen en suggesties. Wij streven ernaar onze pakketten zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor een brede doelgroep. Mochten er wijzigingen in ons aanbod komen, dan zullen wij u daarover uiteraard informeren.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Wait Wait Wait Wait Wait Wait
Wait Wait Wait Wait Wait
Wait Wait Wait Wait
Wait Wait Wait
Wait Wait
Wait
 
HiaWay
Wellicht wordt het beter als CaiWay opgekocht wordt door Ziggo / UPC, je kunt het tenslotte niet maken door te verkondigen fantastisch te zijn met je aanbod en kwaliteit en het niet waarmaken Whistl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer krijgen we meer HD zenders??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Meer HD en Dolby bij Caiway en Delta CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 13 12 dec 2022
Advertentie