obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Pay per Event
leuro
Zondag wilde ik graag Ajax - Feyenoord kijken.
Dit seizoen geen Eredivie Live abonnement genomen dus ik zaterdag alvast de wedstrijd besteld.
Kreeg netjes een mailtje terug met de bevestiging van mijn bestelling met aanvangstijd en welk kanaal.
Ik vanmiddag vol goede zin lekker op de bank geploft....maar helaas GEEN wedstrijd via de glasvezel te zien!!!!!

Me AirTies aan en uitgezet... de stroom eraf....OOK van het modem maar niets mocht baten.

Heb de wedstrijd op me laptop moeten kijken via een of andere slechte stream.

Morgen maar weer even bellen met caiway Whip

Andere mensen hier ook ervaringen mee??
 
Caiway Webcare
Beste leuro,

de door jou vermelde storing is bekend. Kan je via een PB je gegevens doorgeven?

Dan draag ik zorg dat je het bedrag voor Pay per Event retour ontvangt.

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
leuro
@Robert038 Weet dat het redelijk aan de prijs is en ik kijk normaal gesproken ook via een stream naar de wedstrijden
maar vind de kwaliteit nog wel eens te wensen over laten via sopcast vandaar dat ik deze wedstrijd besteld had.

Ps. Je kan via de de app van eredivisie live al voor 5 euro per maand naar de wedstrijden kijken, maar is toch geen 50 inch he...haha Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pay per Event', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Pay per event Interactieve TV, Pay Per Event : 8 14 mei 2017
Pay per event, Wedstrijd staat niet in de lijst? Interactieve TV, Pay Per Event : 3 23 okt 2016
Advertentie