obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Wanneer wordt de EPG nou eens normaal gevuld.
Adios
Al meer dan twee jaar kaart ik met regelmaat aan dat bij veel zenders een EPG ontbreekt. RTL Lounge en veel regionale zenders.

Als ik bij anderen weleens kijk naar IPTV van KPN , of bij UPC of Ziggo zie ik dat daar van alle zenders een EPG beschikbaar is.

Caiway belooft al twee jaar beterschap, overgang naar een andere leverancier van EPG gegevens etc, maar tot op heden is het nog steeds kommer en wel.

Wanneer gaat Caiway nu eens echt zorgen voor een EPG op alle zenders?

Het lijkt me niet meer dan normaal in 2013.
Gewijzigd door Adios op 18 januari 2013, 15:55
 
Adios
In een tijdperk waar PVR standaard wordt geleverd, op de glasvezel door Caiway, is een goede EPG een basisvoorwaarde om het goed te laten functioneren.
De gelatenheid waarmee Caiway al meer dan twee jaar die gaten ongemoeid laat, begrijp ik dan ook niet.
 
Caiway Webcare
Tot onze spijt hebben wij nog niet gereageerd op deze vraag.

Caiway is zich bewust dat EPG zeer gebruikersvriendelijk is en werkt ook aan het volledig weergeven van programmainformatie via EPG.

Op dit moment levert Caiway de EPG waar mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Dit antwoord hoor ik nu al twee jaar !!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer wordt de EPG nou eens normaal gevuld.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
TV-kijken wordt nóg leuker Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 24 04 mei 2022
CAI Harderwijk koopt EQT uit en wordt volledig eigenaar van FTTH-netwerk Algemeen : 3 16 jan 2019
wifi wordt verbroken in Netgear Nighthawk AC1900 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 18 14 mei 2016
Ziggo start met uitgifte ipv6-adressen. Wanneer Caiway? Algemeen : 10 08 feb 2016
Advertentie