obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
WOS graag terug in Wateringse Veld
Scuba
Sinds het Wateringse Veld rap over gaat op glasvezel en ik dus ook hebben ze bij Caiway in alle wijsheid besloten om in het Wateringse Veld geen WOS meer door te geven, maar andere lokale zenders uit het oosten van het land?
Graag zou ik een petitie starten om de WOS weer op de kabel te krijgen in het Wateringse veld, er wonen behoorlijk wat ex-westlanders in het Wateringse veld, die meer affiniteit hebben met de WOS en met het westland, dan met omroep fryslan.
 
Adios
Een noodkreet die ik volkomen begrijp. Wij hebben ook op de glasvezel minder regio of lokale zenders in het basispakket dan op de coaxkabel.

Ik heb dit meermalen aangekaard, maar Caiway heeft daar nooit iets mee gedaan.

Ik begrijp niet waarom juist op de glasvezel waar ruimtegebrek niet speelt er zo karig wordt omgegaan met het aanbod van lokale zenders.
 
Caiway Webcare
Beste Scuba,

In Den Haag is de Lokale zender Den Haag tv. De keuze is gemaakt de lokale Haasche zender door gegeven wordt. De Wos is de regionale omroep van het Westland. Aangezien Wateringseveld onder Den Haag valt en niet onder het Westland wordt de WOS niet over het glasvezel netwerk doorgegeven.

Via de coax was dit technisch niet mogelijk en daardoor wordt over de coax de WOS nog wel doorgegeven. Uiteraard kunnen wij het argument wat je geeft volkomen begrijpen. Mocht wij merken dat er meer vraag van uit het Wateringseveld komt met betrekking tot de WOS zullen wij uiteraard kijken of er mogelijkheden zijn om in de toekomst deze zender toe te voegen aan het pakket in het Wateringseveld.

Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Waterings Veld ligt tegen het Westland aan. Ik begrijp die strikte scheiding niet zo met betrekking tot de lokale zenders.

Zeker als je WOS vergelijkt met Den Haag TV.

Den Haag heeft een beeldkwaliteit wat de VHS band net ontstijgt en het is meer kabelkrant dan inhoudelijke programma's.

De WOS daarentegen heeft voor standaarddefinitie een zeer goede beeldkwaliteit en heeft zeer gevarieerde programma's.

Echt een antwoord van Caiway waarbij niet verder gekeken wordt dan de neus lang is. Over zelf logisch nadenken maar te zwijgen.

Een kind voelt aan dat er liever naar de WOS gekeken wordt.

En altijd maar die passieve houding van Caiway, we wachten of of er meer mensen naar vragen.

Er is ook een groep mensen die weet dat het op de coaxkabel wel te zien is en die hebben glasvezel en die bellen niet en vragen niet, maar gaan weer gewoon via de coaxkabel kijken om de WOS te zien.

Een gemiste kans van Caiway door zich niet voldoende te verdiepen in de klant.
 
Adios
Gewoon knullig dat Caiway niet alle regio en lokale zenders doorgeeft zoals op de coaxkabel. Er is geen ruimtegebrek en dan juist gaan ze beknibbelen.

Slaat helemaal nergens op.
 
Adios
Grote klasse!!!
Thumbs Up
 
Scuba
Alleen bij mij doet die het nog niet, beeld freezed.
 
Caiway Webcare
Beste Scuba,

Kan je via een persoonlijk bericht je adresgegevens doorgeven?

Dan kunnen we je melding nagaan.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Scuba
Vandaag nogmaals gekeken of de WOS werkt op glasvezel, maar alle programma's zijn zichtbaar behalve de WOS, hij wil er niet op springen?
Wateringse Veld meer mensen last?
 
Adios
Wat vaak helpt is even de stroom van je ontvanger af te halen en dan weer op te starten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WOS graag terug in Wateringse Veld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dolby is terug! Interactieve TV, Pay Per Event : 2 20 dec 2023
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
Terug naar KPN Klacht over CaiWay/Delta : 1 04 jul 2021
Moet ik dus terug naar COAX ? TV's met ingebouwde Tuners : 15 02 okt 2018
Advertentie