obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
storing
Lima
Ik woon anderhalf jaar in dit appartament, eerder heb probleem gehad (Meer dan een jaar geleden met de ontvangst) sinds enkele dagen heb storing met het ontvangen van de tv zenders (beeld en geluid happeren de gehele dag & nacht
Terwel, volgens de decoder (Humax ir Foxz), bij de installatie menu het sterkte van het signaal 91% en de kwalliteit 90% is.
Kan Caiway een overtuigende verklaring voor dit probleem geven zonder het te verwijzen naar de huis installatie? Het lijk mij dat het een voldoede sterkt heef om ongestort ontvangst te hebben.
Gewijzigd door Lima op 14 januari 2013, 22:37
 
Lima
Ja, meerdere malen. Met 2 frekwenties, 554.000 en 658.000 en 2 netwek ID"s toch lukt het niet.
 
Adios
Heb je de Humax al een harde reset gegeven? terug naar fabrieksinstellingen en stroom eraf?
 
Caiway Webcare
We kunnen ook wel iemand langs sturen om er naar te kijken, uiteraard zien wij ook graag een oplossing hiervoor.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Lima
Dat had ik nog niet gedaan. Ik ga het nu doen en dan zal ik er wel kijken of verbetering in zit. Thnkx voor het me te hebben herinnerd.
 
Adios
Is het nu verholpen ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie