obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Beeld staat vast
Fredy
Vanmorgen was het weer zo ver. Het beeld van de TV stond weer vast. Afstandbediening doet niets, dus weer de Airties opstarten. Sad Is er nu echt geen oplossing voor dit probleem? En nee: ik ga niet via de coax kijken.Helpless
 
Adios
Wat moet er opgewarmd worden?

Kan je de eerste vijf minuten niet zappen met de Airties?

Het lijkt me niet dat zoiets hoort.

Ik heb er zelf geen last van overigens Wink
 
Adios
Jij hebt toch het duurste pakket wat er is ? Comfort toch ?
 
Fredy
@Robert038 Ik zet de Airties nooit uit, alleen de tv gaat op stand-by. Dat bevriezen van het beeld zou toch opgelost moeten kunnen worden? Ik moet hem dan echt helemaal uitzetten want de afstandbediening reageert dan helemaal nergens meer op.
 
Adios
Nou ja Fredy. Zet jij de Airties nooit in standby? Waarom niet eigenlijk?

Dat moet toch gewoon kunnen ?
 
Fredy
@Optimizer_Co De Airties zit met HDMI. Het bevriezen gebeurt zonder vaste regelmaat en altijd gewoon tijdens het televisiekijken en zonder dat de afstandsbediening gebruikt wordt. Voorheen keek ik met een Samsung coax decoder en had ik dit probleem nooit.
 
Adios
Wat je ook altijd moet doen is de firmware van de televisie regelmatg actualiseren. Daar worden vaak eerdere problemen mee verholpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld staat vast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
TV-beeld freeze CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 12 20 mrt 2020
Advertentie