obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
teletext
jbes
ik heb om de 1 1/2 dag geen teletext nu ik glasvezel heb wie heeft er een idee .
gr.sjaak
 
jbes
hallo dank voor snel antwoord ik haal de stroom er elke keer vanaf maar dat werkt maar 1en1/2 dag
gr.sjaak
 
jbes
ik ga morgen bellen dankje
gr.sjaak
 
Adios
Wat een gedoe zeg als je iedere dag alles van de stroom moet loskoppelen om teletekst te zien.
De lijst met mankementen met de Entone wordt steeds groter!!
 
Adios
Heeft Caiway zo langzamerhand geen spijt dat ze met Entone in zee zijn gegaan?
 
Caiway Webcare

Quote

jbes schreef:

ik heb om de 1 1/2 dag geen teletext nu ik glasvezel heb wie heeft er een idee .
gr.sjaak


Beste jbes,

We willen graag contact met je opnemen. Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Iedere dag de stekker even van de stroom halen doet wonderen!!!
 
popmart1970
Quote: "Iedere dag de stekker even van de stroom halen doet wonderen!!!


de techniek staat weer voor niets he 4K ROFLWink"
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Het is een oplossing maar je zal maar last van je knieen of rug hebben en de stekker zit een beetje laag.

Ik ziet het mijn moeder echt niet doen iedere dag hoor, die komt niet meer overeind!
 
popmart1970
oh nee he....moeten we daar ook weer op overstappen.....als dat maar goed gaat....WinkGrin
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'teletext', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen teletext meer via Aria 7X Storing : 3 03 jun 2020
Entone/TV/Teletext CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 10 27 dec 2012
Advertentie