obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met glasvezelkabel aansluiten
DannyBuf
Beste lezers,

Vandaag hebben wij eindelijk ons glasvezel pakket ontvangen; internet, televisie & telefonie. Lijkt leuk en zal het vast ook zijn maar dan willen wij hem ook wel kunnen aansluiten. Wij hebben een Genexis kastje ontvangen en de glasvezel kabel kan niet helemaal in het gemonteerde kastje geschoven worden. Ik heb van alles geprobeerd en natuurlijk ook het rode labeltje van het stekkertje gehaald. Ook heb ik de handleiding aangehouden, maar het stekkertje gaat niet verder erin en moet ongeveer nog 1 cm verder erin gestoken worden, voordat ie kan connecten en vast geklikt zit. Heeft iemand idee wat hier fout gaat?

MVG,
Danny
 
Adios
Misschien moet je wat harder doorduwen?
 
DannyBuf

Quote

4K schreef:

Misschien moet je wat harder doorduwen?


Beste 4k,

Het stekkertje harder doorduwen is denk ik geen optie, het zou waarschijnlijk het stekkertje of het kastje kapot maken er zit waarschijnlijk een fout bij één van de twee.

mvg,
Danny
 
Adios
Anders, maak eens wat fotos en stuur die naar optimizer. Misschien dat hij zo kan zien wat er aan de hand is.?
 
Adios
Soms glijdt iets ook wat beter door en afwasmiddel op te smeren, maar ik weet niet of dat mag in dit geval.
 
popmart1970
Goed gedaan OPTIMIZER_CO !!Clap

Hopelijk heeft DannyBuf voor de kerst toch zn pakket werkend!!!

Toppie....!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Inclusief haperende Entone Wink
 
popmart1970
Dan mss beter haperend dan WEIGEREND...ROFL
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Jawel, maar ik lees zoveel klachten over de Entone dat hij erg langzaam schakelt tussen de kanalen, dat ik me grote zorgen maak.

De eerste klap is een daalder waard. Daar geef je je visitekaartje mee af.
Nu is de eerste indruk bij veel klanten, wat een waardeloos traag ding en wat werkt die afstandsbediening slecht.

Ik vind het heel onverstandig van Caiway om een product in die status aan de klanten aan te bieden. Ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel mensen hierdoor weer snel televisie gaan kijken via de coaxkabel.
 
Adios
Jaja, die optimische praatjes ken ik nu wel Smile

Het is dat Caiway niet zo groot is anders had de media er bol van gestaan.

Kijk naar de Horzionbox van UPC. Ook recent gelanceerd en vol problemen. Alleen gaat daar de consumentenbond zich mee bemoeien en COAX omdat UPC veel groter is.

Maar dat is geen reden om de problemen die de Caiwayklanten met de Entone ervaren, te bagatelliseren.

En ik trek liever vroeg aan de grote bel, voordat straks een hoop klanten niks terug communiceren en dat ding in de kast pleuren. . .

Ik vind gewoon dat het niet kan en dat het minstens zo goed moet werken als een ingebouwde digitale tuner in je televisie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met glasvezelkabel aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Soundbar via hdmi aansluiten op Amino 7 Algemeen : 1 05 mei 2021
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
modem met wifi aansluiten CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 10 mei 2020
Advertentie