obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Caiway bij Tweakers bijna onderaan in ranglijst
Adios
http://tweakers.net/reviews/2864/7/tw...eders.html
 
HiaWay
Verontrustend te zien dat CaiWay helemaal niet voorkomt in de lijst van 'Beste Internetproviders' en als 'Beste TV-aanbieder' scoren ze ook bijzonder laag.
Wij zijn benieuwd wat we hier gaan zien op 2 april.
 
HIAklant

Quote

robert038 schreef:

Nou zo gek is dat niet hoor dat ze onderaan staan.
Ik heb vorig jaar 1188 euro betaald voor beloofde diensten over glasvezel zoals uitzendinggemist. Nooit gekregen.
Wat is er vervolgens gebeurd, helemaal niks. Downgrade naar 50mb en vrolijk om te zien dat andere plaatsen naar 300mb zijn gebracht terwijl er niet eens een planning voor Loenen en Krimpen is.
Triest, heel triest.Boxing

Wat mij betreft helemaal mee eens dat Caiway een slechte provider is, misschien dat ze het dit jaar het tegendeel bewijzen.


Is er al iets verbeterd?
 
Adios
Bij de providermonitor van de consumentenbond staat Caiway ook over 2013 weer zoals alle jaren daarvoor, onderaan. Caiway kan een jubileum gaan vieren wat dat betreft.

Ik gun ze zo graag een betere plek, maar ja, die moet je wel verdienen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway bij Tweakers bijna onderaan in ranglijst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie