obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Nieuws van Caiway?????????
popmart1970
Komt er nog nieuws van Caiway voor de coax klanten ivm evt snelheidsverhoging/meer zenders/betere telefoonvoorwaarden enzo???!!! De andere providers vergroten hun voorsprong alleen maar.....en Caiway huppelt er steeds meer achteraan!!!!

Begrijp me niet verkeerd.....ben helemaal niet ontevreden.......maar voor die pakweg 70 eurio per maand zou ik bij andere aanbieders meer voor mn geld krijgen!!!!

Thumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Je krijgt voor dat geld bij de andere aanbieders 120 mb/s en wat uitbreiding zenderaanbod staat Caiway al twee jaar stil. Zijn meer zenders verdwenen dan bijgekomen.
 
popmart1970
Daarom ook deze naar mijn mening terechte vraag aan caiway!!

Tis een achterhaald pakket tov de "anderen"
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
visual_UpEnDown
 
popmart1970
@robert038 dan zou ik het wel weten idd......ik zou dan geen glas maar coax nemen en dan het alles in 1 lounge.....!!

dan zitten ze mbt glasvezel nog in het stenen tijdperk bij Caiway!!!!

Schiedam pas na 2015 verglaast....(zal wel heel ver na 2015 worden) dus....

Succes met deze jammerlijke toestand!!!
Comfort
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuws van Caiway?????????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie