obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Installatie glasvezel en Caiway service
Radar
Om die bodemplaat (en dus de modem) met 2 schroeven vast te zetten, moet de bodemplaat los/verzegeling los.
Met 1 schroef, zonder verzegeling te verbreken, gaat ie nog alle kanten op.

Ik heb, bij mezelf, per ongeluk de verzegeling verbroken, toen ik modem behoorlijk vast wilde zetten.....
Moet ik nu naar de caiway-gevangenis?

Bij mij zaten er ook 2 zegels op de FTU maar bij mijn moeder weer geen een op de FTU.....
 
Luppie
Hahaha, de Caiway gevangenis. Is dat een dorp waar je alleen Caiway kan krijgen ?

Wat je dan in ieder geval kan doen is even kijken of de glasaansluiting wel helemaal goed in de bodemplaat zit ;-)
 
Radar
Alles werkt nu bij moeders.....was niet echt heel makkelijk: 2 man zijn er 3 uur mee bezig geweest.
Er moest weer gegraven worden bij de "verdeeldoos" van het complex.

Ik heb meteen een speedtestje gedaan : 82 Mbps down en 369 Mbps up!
Voor zover dat betrouwbaar is......ze heeft het goedkoopste 75 Mbps. pakket.

De beeldkwaliteit van de Entone valt me een beetje tegen.
Bij mij maakt het weinig uit of ik coax of glas kijk, maar bij mammie vindt ik het glas er niet uit zien.....de coax daarentegen ziet er retestrak uit.
De Entone heeft zichzelf gupdated bij de eerste opstart.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de beeldkwaliteit beter werd na een paar reboots van de Entone?
Bij de Humax kan ik zien wat de signaalsterkte en -kwaliteit is, mbij de Entone kan ik zo gauw niet iets dergelijks ontdekken.

Morgen aan de slag met de nieuwe HTPC en dan ook nog maar even langs bij moeders.
 
Radar
We hebben allebei een Pana plasma....ik een wat oudere....mammie een nieuwere en betere.
Mammie kijkt coax via de CI+ en glas via HDMI.
Ik kijk alles via HDMI en een Marantz AV receiver

Dus ik moet bij mammie even kijken naar de HDMI instellingen?
 
Radar
De Marantz is nog geen half jaar oud en kan HDMI==>HDMI upscaling uitvoeren, per input apart.
Ik heb echter geen probleem met het beeld.

IK zal vandaag nog eens bij moeders langsgaan om het eens goed te bekijken....gisteren had ik een beetje haast.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie glasvezel en Caiway service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie