obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Waarom wordt na iedere update het Airties steeds gebruiksonvriendelijker??
leuro
Wie heeft er sinds de laatste update van het AirTies kastje, (glasvezelmodem) ook gemerkt dat het zappen steeds langer duurt??

Waar je voorheen lekker vlot door de kanalen heen kon zappen moet je nu steeds 2 a 3 sec wachten voordat je het volgende kanaal ziet.

Ook is me opgevallen dat als ik doorschakel... ik eerst het originele kanaal nummer zie staan en daarna pas het kanaal nummer
waar die daadwerkelijk staat in mij favorieten.

bv. Als ik van kanaal 11 (RTL Crime 103) doorschakel naar kanaal 12 (RTL Lounge 123) zie ik dus eerst nummer 123 in beeld verschijnen
en daarna verschijnt pas nummer 12 en schakelt ie daadwerkelijk over.

Dit was voorheen niet het geval, gaarne hier naar kijken aub... moet niet al te moeilijk zijn dit in de volgende update aan te passen??
 
Adios
De nieuwe configuratie betekent dat onze Airties niet wordt omgeruild en de andere hardware ook niet.

En omdat er geen hardware wordt omgeruild is er voor Caiway geen reden de tarieven aan te passen, want u houdt hetzelfde product....

Ik begin de Naaldwijklogica al door te krijgen Smile
 
Adios
Als wij niet de snelheden krijgen zoals in de nieuwe Caiway glasvezelgebieden dan horen wij nog lagere tarieven te krijgen dan die. We hebben dan namelijk nog steeds lager snelheden en geen PVR.
 
leuro
Sinds vandaag gaat het zappen weer als vanouds.... niets meer aan doen ajb.... gaat goed zo Grin
 
Fredy
Hier gaat het zappen nog steeds erg langzaam. Ook liep de Airties vanavond weer vast, dus nog steeds problemen.Sad
 
Adios
Gewoon kijken via de coaxkabel, heb je nergens last van.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom wordt na iedere update het Airties steeds gebruiksonvriendelijker??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
TV-kijken wordt nóg leuker Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 24 04 mei 2022
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
CAI Harderwijk koopt EQT uit en wordt volledig eigenaar van FTTH-netwerk Algemeen : 3 16 jan 2019
Advertentie