obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
glasvezel modem
pauke
glasmodum heeft nog 2 vrije uitgangen kan ik daar mijn pc ook op aansluiten , zodat ik niet via router hoef?
 
pauke
jammer via router is iets langzamer
 
pauke
eminent em4570 gigalink 300n router en cat 5 kabels
 
pauke
hmmm heb deze nu 4 of 5 maanden en had expliciet gevraagd of hij geschikt was voor glas.
kabel is cat 5 enhanced.
snelheid nu is:
2368460110
bij 150 gig abo
 
pauke
ja
bedoelde 150mb trouwens
 
pauke
kanaal gewijzigd naar 7 upper
wat is upper of lower?
 
Caiway Webcare
Beste Pauke,

Naar aanleiding van je melding inzake je glasvezelabonnement willen wij je graag aanvullend informeren.

Op onze website www.ikgavoorglas.nl staat extra informatie waaronder:

Als u een router wilt gebruiken om draadloos te kunnen internetten, dan is het mogelijk dat uw huidige router niet geschikt is voor de hoge internetsnelheden via glasvezel.
Waar moet u opletten voor een geschikte router?
· Kies een router van zowel een Gigabit Lan als een Wan aansluiting.
· Gebruik altijd een UTP-kabel CAT5E

Let op: het gebruik van een draadloze router heeft een negatieve invloed op uw internetsnelheid.
Let op: Caiway ondersteunt en installeert draadloze routers niet.

Om optimaal gebruik te kunnen maken van uw internetverbindiing raadt Caiway aan om uw pc altijd direct aan te sluiten op het glasmodem.
Let daarbij op dat u een gigabit netwerkkaart heeft. Liefst geforceerd op 1G full duplex, dit is een instelling op de netwerkkaart*.


* Hoe kan ik mijn netwerkkaart instellen op 1G full duplex?

· Ga naar apparaat beheer
· Klik het kleine plusje open voor Netwerkadapters
· Maak een rechtermuisklik op de betreffende adapter
· Ga naar Eigenschappen
· Klik op Geavanceerd
· Selecteer Speed & Duplex bij Eigenschappen
· Onder Waarde moet 1000Mbps full duplex staan

Ik verwijs je ook graag door naar de link http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/klantenservice/meestgesteldevragen/meestgesteldevragenoverglasvezel.

Mocht je meer vragen hebben of telefonisch advies dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
pauke
speedtest draadloos:
2372761841

en kanaal veranderd

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 14 2012 21:34:05:
Waar kan ik mijn internetsnelheid via glasvezel meten? Om uw internetsnelheid te meten via glasvezel is een speciale speedtest nodig. De normale speedtests geven een onjuiste meting door. Caiway is om het moment een speedtest voor glasvezel aan het ontwikkelen.

had ik nog niet gelezen
Gewijzigd door pauke op 14 december 2012, 21:34
 
pauke
mijn pc netwerkkaart heb ik op 1Gb duplex staan zoals aanbevolen
 
pauke
zie niets staan van cloud en de firewall settings zijn me niet echt duidelijk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie