obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Fritz!Box
wateringseveld
Goede avond,
Heeft iemand al ervaring met Caiway glasvezel i.c.m. een Fritz!Box (ik heb er 2 geprobeerd, beiden krijgen geen internet connectie). Via Cat5 kabel rechtstreeks naar laptop werkt alles perfect. De Fritz!Box krijgt echter geen verbinding. Ik heb gekozen voor "Connecting to a Calbe Modem" en "Expternal Modem or Router". Glasvezelmodem op Lan1...... geen verbinding!

Alvast bedankt voor de reactie.

Groet,
Richard

P.S. Ik vind het ZEER vervelend dat Caiway geen enkele hulp op dit gebied levert. Overal staat vermeld dat de glasvezelaansluiting i.c.m. een externe router niet wordt ondersteund. Het is niet meer van deze tijd dat huishoudens slechts 1 PC hebben die rechtstreeks met de internetaansluiting is verbonden.
 
Adios
Staat de Fritzbox in de router only stand en welke Fritzbox gebruik je ?
 
Murgen
Ik heb een FritzBox 7390 in gebruik als router achter mijn glasmodem. Je configureert poort 1 dan als WAN-poort. Hij werkt uitstekend.

Dat kan ik niet zeggen van de Draytek 2850vn die ik eigenlijk wil gaan gebruiken, ik krijg met geen mogelijkheid een IP uit het netwerk (static/dynamic IP geprobeerd en DHCP instelling).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!Box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Multiscreen via Fritz!box 7390 CaiWay/Delta Glasvezel modem : 9 03 sep 2015
Fritz!Box met glasvezel CaiWay/Delta Glasvezel modem : 4 08 sep 2013
Advertentie