obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel aansluiting in Wateringen
JanB
Zijn er al mensen in Wateringen( niet Wateringse veld ) die alles al ontvangen hebben en een werkende glasvezelaansluiting hebben ????
 
lion070
Vandaag ge-installeerd , werkt prima .
 
JanB
Ik neem aan dat je al Caiway klant was?
Was/is je pakket ook meteen geactiveerd zoals je het besteld had?
Ik heb nu super internet en basic tv via de kabel. Heb voor glasvezel het alles ineen TOTAAL pakket besteld(vrijdag installeren ) dus snelste internet en uitgebreid pakket tv,
Ben benieuwd of dat ook meteen werkt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel aansluiting in Wateringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie