obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Waarom heeft Loenen minder HD zenders op de coaxkabel dan de andere Caiwaygebieden?
Adios
Ik zie zelf als ik de netwerk ID van Loenen gebruik en na informatie ingewonnen te hebben dat Loenen een aantal belangrijke HD zenders mist op de coaxkabel?
Hoe kan dit en gaat CIF hier nog wat aan doen?

CIF is nu al meer dan twee jaar eigenaar van het coaxnetwerk van Loenen.

Wordt het dan niet eens tijd dat CIF het netwerk upgrade naar de eisen van deze tijd?

Je kan toch moeilijk aan je klanten in Loenen hetzelfde bedrag per maand vragen maar minder HD zenders bieden?

Hier in Krimpen hebben we ruimte voor alle HD zenders, ondanks dat we 15 analoge zenders hebben. In Loenen is dat nu nog blijkbaar niet het geval.

Ik moet zeggen dat ik schrok en het schandalig vindt van CIF dat ze het coaxnetwerk in Loenen zo verwaarlozen en daardoor de Caiwayklanten dus met een minder product opzadelen maar wel hetzelfde laten betalen.
 
Adios
Toch klopt het niet. Caiway pronkt met 21 HD zenders in het basispakket maar geeft jullie er aanzienlijk minder op de coaxkabel. Jullie krijgen toch geen kortjng van Caiway om dat het product uitgekleder is? Dan moet Caiway gewoon toch hetzelfde bieden.
 
Adios
Er zijn genoeg mensen die kijken via de coaxkabel.
Ook in Loenen neem ik aan. Het is grote antireclame voor Caiway als de abonnees minder HD zenders krijgen, maar wel hetzelfde moeten betalen.

Het is zo krom als een hoepel.

Niet dat met dit verbaast van Caiway, maar toch.

HD is de standaard tettert Caiway zelf van de hoogste toren.
Reclame uitingen zijn gebaseerd op een bepaald aanbod van HD zenders.

Dan kan je niet aankomen met : Jullie betalen lekker het zelfde in Loenen maar krijgen minder.
 
Ener
@4K, kijk even naar dtvmonitor dan zie je dat krimpen en Loenen een afwijkend raster hebben je kunt dus in krimpen alleen de zenders zien die overeenkomen.

@robert038, volgens dtvmonitor missen jullie alleen ts145, 146 en 147 daar zit geen HD in dus je zou hetzelfde moeten hebben als 4K, in die ts en zit het star pakket en een paar test zenders
 
Adios
Nee Robert, ik weet zeker dat ik HD kijk. Ik kan je ook een foto laten zien van de zenderlijst.

Wij hebben in Krimpen echt alle HD zenders die bijvoorbeeld ook in Uithoorn of het Westland te zien zijn.

En dat ondanks de vijftien analoge kanalen.
 
Adios
Ik heb gekeken op de website, Ener.

Alleen snap ik er niet genoeg van wat ik zie staan, dat ik kan zien dat Krimpen een afwijkend raster heeft.

Ik zie alleen per stream wat zenders en gegevens staat op dv monitor
 
Ener
@4K, misschien dat het hier iets eenvoudiger te zien is, http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/caiw.shtml
Voor de frequentie indeling even een end naar beneden schollen. Deze is iets minder up to date maar komt verder redelijk overeen.
Op de pagina van dtvmonitor kun je TS102 (homing channel) openen en dan bij tables de NIT Other selecteren, hieronder staan alle netwerken van Caiway met te technische specs kost wat meer moeite maar is wel up to date.

@robert038 ik kan op beide genoemde sites geen afwijking ontdekken in de beschikbare HD zenders voor Loenen en de andere gebieden, welke mis jij precies dan?
 
Ener
@robert038, kan de beste gebeuren ;-) voor wat SBS6 en Veronica HD betreft, ik vermoed dat je die kan terug vinden op present 506 en 508, daar klopt inderdaad iets niet met de HD simulcast descryptor. De service is volgens mij wel beschikbaar maar wisseld de present niet met zijn sd variant.

@Caiway, kunnen jullie bovenstaande nakijken?
 
Adios
Volgens mij heeft iedereen AT5 toch? Ik heb em ook in Krimpen
 
Ener
Klopt preset 71, maar deze zender maakt eigenlijk deel uit van een plus pakket, en zou dus ook zo maar gecodeerd kunnen zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom heeft Loenen minder HD zenders op de coaxkabel dan de andere Caiwaygebieden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Advertentie