obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Sub-mail adressen werken slecht
ronzuid
Hallo Caiway,

al geruime tijd onder vinden wij hinder van slecht werkende sub-mail accounts, verzenden hiermee gaat wel, ontvangen niet.

deze klacht hebben wij al een paar maanden, heb al een paar keer gebeld met de helpdesk, heel vaak lukt mail ophalen niet en soms schieten de mail plots binnen, het betrefd hier dus mailboxen eindigend op kabelfoon.net en caiway.net.

dit ondervinden wij op 3 pc's en 2 iPhone, m.a.w. het kan niet aan een (per ongeluk) gewijzigde instelling van onze kant zijn, zal wel heel toevallig zijn als dat op 5 verschillende apparaten gebeurd.

Hebben jullie een oplossing hiervoor, want soms heb je wel eens je mail nodig en dan werkt het niet..........


Grt Ron, 2685vv Poeldijk
 
Adios
Ik zou gewoon gmail accounts aanmaken.
Die kan je ook in iecer mailprogramma gebruiken.
 
pauke
ik heb er geen problemen mee moet ik zeggen
 
ronzuid
Caiway, jullie visie graag hierop!
 
Caiway Webcare

Quote

ronzuid schreef:

Hallo Caiway,

al geruime tijd onder vinden wij hinder van slecht werkende sub-mail accounts, verzenden hiermee gaat wel, ontvangen niet.

deze klacht hebben wij al een paar maanden, heb al een paar keer gebeld met de helpdesk, heel vaak lukt mail ophalen niet en soms schieten de mail plots binnen, het betrefd hier dus mailboxen eindigend op kabelfoon.net en caiway.net.

dit ondervinden wij op 3 pc's en 2 iPhone, m.a.w. het kan niet aan een (per ongeluk) gewijzigde instelling van onze kant zijn, zal wel heel toevallig zijn als dat op 5 verschillende apparaten gebeurd.

Hebben jullie een oplossing hiervoor, want soms heb je wel eens je mail nodig en dan werkt het niet..........


Grt Ron, 2685vv Poeldijk


Beste Ron,

We willen je melding graag onderzoeken, maar hiervoor hebben we je volledige adresgegevens nodig. Kan je deze via een persoonlijk bericht aan ons sturen?

Ik kan je op dit moment informeren dat e-mailadressen die eindigen op kabelfoon.net niet meer bestaan. E-mail wat hier op binnenkomt wordt automatisch doorgezet naar een caiway.net adres. Misschien dat dit een oplossing biedt?

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Wat je ook kan doen is een klacht indienen op. www.klacht.nl

Caiway staat daar bovenaan met het oplossingspercentage.

Echt geweldig die website !! ROFL
 
ronzuid
Nu reeds een paar maanden verder, het lukt mij nog steeds niet mail binnen te halen wanneer ik het wil met mijn pop.caiway.net mailboxen!!

Als ik de pc gewoon aan laat staan druppelen ze in de loop van de dag binnen, lijkt mij dat ik ze binnen moeten kunnen halen wanneer ik dat wens, soms zit ik wel eens op een mailtje te wachten en komt deze pas s'avonds binnen terwijl hij s'morgens al naar mij verzonden was..........

Caiway, hebben jullie de oplossing?
 
ronzuid
Thanks Optimizer!!

Het staat inderdaad zoals U aangeeft en zoals het altijd gewerkt heeft.........vreemd hé, ik zeg dat het aan Caiway ligt, hier thuis of verschillende pc's, telefoons etc is er niks veranderd aan de instellingen.
 
ronzuid
Met subadressen bedoel ik het volgende;

ik heb mijn eigen hoofd account welke eindigt op caiway.nl.
Voor de kids heb ik 3 "sub-adressen" aangemaakt, eindigend op caiway.net en deze werken al maanden niet zoals ze horen te werken, soms schieten ze binnen maar meest moet de pc een aantal uur aanstaan en het mail programma "open" om ze binnen te kunnen halen.
 
ronzuid
Op mijn iMac het mail programma van Apple, op de laptop Outlook (van Office) en verder op mijn iPhone en Samsung telefoon van mijn vrouw.
Het heeft wel altijd prima gewerkt, tot afgelopen December ongeveer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sub-mail adressen werken slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Vreemde mail Algemeen : 1 19 jul 2022
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
Ik denk dat deze mail nep is. Algemeen : 2 18 aug 2020
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Advertentie