Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 1 van 2: 12
|
Sub-mail adressen werken slecht
|
|
ronzuid |
Geplaatst op 30 November 2012, 17:07
|
Activiteit Berichten: 51 Lid sinds: 29 Aug 2012 |
Hallo Caiway, al geruime tijd onder vinden wij hinder van slecht werkende sub-mail accounts, verzenden hiermee gaat wel, ontvangen niet. deze klacht hebben wij al een paar maanden, heb al een paar keer gebeld met de helpdesk, heel vaak lukt mail ophalen niet en soms schieten de mail plots binnen, het betrefd hier dus mailboxen eindigend op kabelfoon.net en caiway.net. dit ondervinden wij op 3 pc's en 2 iPhone, m.a.w. het kan niet aan een (per ongeluk) gewijzigde instelling van onze kant zijn, zal wel heel toevallig zijn als dat op 5 verschillende apparaten gebeurd. Hebben jullie een oplossing hiervoor, want soms heb je wel eens je mail nodig en dan werkt het niet.......... Grt Ron, 2685vv Poeldijk |
|
|
Adios |
Geplaatst op 30 November 2012, 22:58
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik zou gewoon gmail accounts aanmaken. Die kan je ook in iecer mailprogramma gebruiken. |
|
|
pauke |
Geplaatst op 01 December 2012, 00:10
|
Activiteit » 4731 » Alles-in-1 G150 Berichten: 82 Lid sinds: 12 Apr 2012 |
ik heb er geen problemen mee moet ik zeggen |
|
|
ronzuid |
Geplaatst op 05 December 2012, 13:46
|
Caiway, jullie visie graag hierop! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 05 December 2012, 16:45
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote ronzuid schreef: Hallo Caiway, al geruime tijd onder vinden wij hinder van slecht werkende sub-mail accounts, verzenden hiermee gaat wel, ontvangen niet. deze klacht hebben wij al een paar maanden, heb al een paar keer gebeld met de helpdesk, heel vaak lukt mail ophalen niet en soms schieten de mail plots binnen, het betrefd hier dus mailboxen eindigend op kabelfoon.net en caiway.net. dit ondervinden wij op 3 pc's en 2 iPhone, m.a.w. het kan niet aan een (per ongeluk) gewijzigde instelling van onze kant zijn, zal wel heel toevallig zijn als dat op 5 verschillende apparaten gebeurd. Hebben jullie een oplossing hiervoor, want soms heb je wel eens je mail nodig en dan werkt het niet.......... Grt Ron, 2685vv Poeldijk Beste Ron, We willen je melding graag onderzoeken, maar hiervoor hebben we je volledige adresgegevens nodig. Kan je deze via een persoonlijk bericht aan ons sturen? Ik kan je op dit moment informeren dat e-mailadressen die eindigen op kabelfoon.net niet meer bestaan. E-mail wat hier op binnenkomt wordt automatisch doorgezet naar een caiway.net adres. Misschien dat dit een oplossing biedt? We wachten je reactie af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 06 December 2012, 14:55
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Wat je ook kan doen is een klacht indienen op. www.klacht.nl Caiway staat daar bovenaan met het oplossingspercentage. Echt geweldig die website !! |
|
|
ronzuid |
Geplaatst op 24 March 2013, 11:47
|
Nu reeds een paar maanden verder, het lukt mij nog steeds niet mail binnen te halen wanneer ik het wil met mijn pop.caiway.net mailboxen!! Als ik de pc gewoon aan laat staan druppelen ze in de loop van de dag binnen, lijkt mij dat ik ze binnen moeten kunnen halen wanneer ik dat wens, soms zit ik wel eens op een mailtje te wachten en komt deze pas s'avonds binnen terwijl hij s'morgens al naar mij verzonden was.......... Caiway, hebben jullie de oplossing? |
|
|
ronzuid |
Geplaatst op 24 March 2013, 13:08
|
Thanks Optimizer!! Het staat inderdaad zoals U aangeeft en zoals het altijd gewerkt heeft.........vreemd hé, ik zeg dat het aan Caiway ligt, hier thuis of verschillende pc's, telefoons etc is er niks veranderd aan de instellingen. |
|
|
ronzuid |
Geplaatst op 24 March 2013, 13:16
|
Met subadressen bedoel ik het volgende; ik heb mijn eigen hoofd account welke eindigt op caiway.nl. Voor de kids heb ik 3 "sub-adressen" aangemaakt, eindigend op caiway.net en deze werken al maanden niet zoals ze horen te werken, soms schieten ze binnen maar meest moet de pc een aantal uur aanstaan en het mail programma "open" om ze binnen te kunnen halen. |
|
|
ronzuid |
Geplaatst op 24 March 2013, 13:34
|
Op mijn iMac het mail programma van Apple, op de laptop Outlook (van Office) en verder op mijn iPhone en Samsung telefoon van mijn vrouw. Het heeft wel altijd prima gewerkt, tot afgelopen December ongeveer. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sub-mail adressen werken slecht', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. | Instellingen software | : 2 | 18 Oct 2024 |
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem | Instellingen software | : 6 | 07 Aug 2023 |
Vreemde mail | Algemeen | : 1 | 19 Jul 2022 |
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail | Storing | : 3 | 23 Dec 2021 |
Ik denk dat deze mail nep is. | Algemeen | : 2 | 18 Aug 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie