obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van CaiWay. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Per 1 januari 2013 moet de starttik verdwenen bij belabonnement
Adios
Ik lees net op webwereld dat per 1 januari 2013 iedere aanbieder een abonnement moet aanbieden waar per seconde betaald moet worden en geen starttarief meer gerekend mag worden.

Ik ben blij om dit te horen, want het starttarief van Caiway van 9 cent per gesprek vond ik altijd al belachelijk hoog.

http://gebruikers.eu/nieuws/112556/op...er-in.html

www.gebruikers.eu


OPTA wijst telefonieproviders erop dat ze per 1 januari ten minste één abonnement moeten aanbieden met bellen per seconde in plaats van per minuut, en zonder starttarief.
 
popmart1970
tja....minstens 1 (oftewel 1 is al goed......) zal wel het VOIP Comfort + worden

ROFLThink
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Nee, want daar betaal je niet per seconde.

De combinatie per seconde betalen en geen starttarief is verplicht.
 
popmart1970
Okee...dan is er toch nog hoop !!!

GrinGrin Wink
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ik hoop dat Caiway ook gelijk weer het onderling gratis bellen invoert.

Bij Ziggo is dat nog steeds.
 
popmart1970
Zou idd een leuke bijkomstigheid zijn dat onderling gratis bellen!!!

Hoop verloren....al verloren!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Sjaak
Starttarief €0,0966
 
Adios
Dst kan Caiway wel maar dat doet Caiway niet. Ik geloof nooit dat alles bij iedere Caiwayabonnee voor die datum is vervangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Per 1 januari 2013 moet de starttik verdwenen bij belabonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Teletekst verdwenen Algemeen : 1 01 mei 2022
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Moet ik dus terug naar COAX ? TV's met ingebouwde Tuners : 15 02 okt 2018
Advertentie