obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?
Adios
Kijk, nu zit er al een tijdje geen EPG meer op FOXLIFE, die was er eerst wel. Dus programmeren kan je gelijk wel weer vergeten.

Het zijn steeds van die dingen die de optelsom van ontevredenheid vergroten.
Het wordt nergens vermeld op de website maar de EPG is wel gewoon foetsie. Ook heeft Caiway op BBC HD een EPG gehad, die is ook al een tijdje weg.
Ik neem aan dat die EPG ook ontbreekt ook op de Entone.
 
Adios
Op zichzelf vind ik het jammer dat KPN zo aan de weg timmert met zijn IPTV want de beeldkwaliteit is beduidend minder dan de kabelaars. Zelfs op de glasvezel zet KPN de zelfde kwaliteit streams als voor de ADSL, want natuurlijk bedroevend is.

Nu al heeft KPN meer dan een miljoen klanten, het houdt het de kabelaars wel scherp. Ik zie alleen bij bijna alle aanbieders regelmatig zenderuitbreidingen. Helaas bij Caiway is het de afgelopen twee jaar het tegenovergestelde geweest. Meer verdwenen dan bij.
Voor een aanbieder die altijd riep dat HD nu de standaard is, begrijp ik niet waarom de HD versies van FOXLIFE, Eurosport 2, ESPN, Comedy Cental, Travel Channel, WDR, NDR, La Une etc niet worden doorgegeven.

Als je zegt dat HD de standaard is , moet je ook de daad bij het woord voegen.

Je ziet meer prijsverlagingen en aanbiedingen bij
 
Speedy_B
Een ander probleem met de Entone is dat opnamen verdwijnen als de stoom van het apparaat wordt gehaald. Toch vreemd dat je 2 weken aan opgenomen propramma's 'kwijt' bent.
 
Adios
Dat meen je niet!!!!


Die opnames blijven toch gewoon op je harde schijf staan?

Waar zijn ze dan gebleven?
Toch niet opgelost?
 
Adios
Klacht afgehandeld !
 
Caiway Webcare

Quote

Speedy_B schreef:

Een ander probleem met de Entone is dat opnamen verdwijnen als de stoom van het apparaat wordt gehaald. Toch vreemd dat je 2 weken aan opgenomen propramma's 'kwijt' bent.


Beste Speedy_B,

Hartelijk dank voor je melding. Ik ben het nagegaan. Wanneer je de stroom van de Entone afhaald blijft de harde schijf gevuld met opnames.

Je melding zou niet moeten kunnen. Ik wil je vragen of je het kan testen? Daar ontvangen we graag terugkoppeling van. Dat mag via dit forum of per e-mail naar webcare@caiway.nl. Belangrijk is dat je bij terugkoppeling je adresgegevens vermeldt.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Heb je het al getest, Speedy ?
 
cawul
Wat een treurige verhalen over die Entone. Hoop dat de firmware een hoop zal oplossen. We willen er met z'n allen ten opzichte van op vóóruit gaan . . .

Ik was al zo blij vernomen te hebben dat ze hier met de aanleg van glas gaan beginnen, maar als ik dit allemaal lees - kweenie.

Overigens:
Welke Entone gebruikt men?
Is dat de Amulet 300 of 400 ?
Hoe groot is de schijf die er in zit?
Kan je ook opgenomen programma's via USB exporteren naar een externe HD ?
Welk formaat wordt dan gebruikt.
(Voorbeeld: de Humax 5050c schijft weg in .ts formaat naar een externe USB schijf die EXT3 geformatteerd dient te zijn).
=
 
Adios
Telefonie tot tevredenheid? Ik kom toch regelmatig klachten tegen over vliegtuiggeluiden over de telefoonlijn op de glasvezel van Caiway.
 
Murgen
Lekker ongenuanceerd, die opmerking over Apple. IOS app werkt prima.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie