obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?
Tonv58
Na firmware update doet teletekst het! Maar ik kan geen subpagina's ophalen. Dat zou via pijltje naar links of rechts moeten, maar daar reageert teletekst niet op. pijltje naar boven vergroot de bovenste helft, naar beneden de onderste helft, maar naar de volgende/vorgige subpagina springen gaat niet. De subpagina die toevallig aan de beurt is wordt getoond, en even later de volgende subpagina. En daar kun je niks aan doen. Ook niet vastzetten.

Triest.
 
Dazzling
als er nieuwe firmware is meld die dat dan vanzelf?
of moet je dat ergens opzoeken?
 
Tonv58
Waarom worden firmware updates niet aangekondigd? De meeste abonnees volgen het forum niet, en halen hun apparatuur nooit van de stroom af. Afgelopen week kreeg ik wel een mailtje van Caiway dat een aantal beloofde features, zoals uitzending gemist bv., nog niet beschikbaar waren. Als ze dat kunnen mailen, kunnen ze toch ook een firmware update melden, met een procedure hoe te handelen?
Bovendien moet het technisch toch mogelijk zijn om de apparaten van een reset of update knop te voorzien. Zeker als het allemaal nog in de pioniersfase verkeert weet je dat er veel updates zullen komen voor het naar behoren werkt.

Ik wist dat ik als early-adapter met aanloopproblemen te maken zou krijgen, en ben redelijk tevreden over de snelheid waarmee zaken worden opgelost. Maar het zou niet meer dan fatsoenlijk zijn als er vanuit Caiway heel veel meer informatie over updates en de status van de uitrol van de nieuwe technologie zou zijn.
 
Dazzling
@optimizer

ik kan nergens in dit forum vinden hoe er een software update gedaan moet worden of hoe te handelen.........
 
Murgen
Vastlopen Entone is nog steeds een fenomeen dat 2-wekelijks voorkomt Sad
 
Adios
Is tweewekelijks; twee keer per week of één keer in de twee weken?

Wink
 
Adios
Als ik eerlijk ben vind ik het belachelijk dat de mensen geen gedeeltelijke teruggave krijgen van hun abonnementsgeld zolang die Entone zo beroerd werkt.
Je bent eigenlijk een betalend proefkonijn voor Caiway.

Ik vind dat Caiway omdat ze kleiner is dan Ziggo of UPC wel erg makkelijk wegkomt met een hoop geklungel.

Teletekst is de gewoonste zaak van de wereld. Daar hoort geen enkele ontvanger op vast te lopen als hij losgelaten wordt op klanten die betalen.

En een PVR moet kunnen opnemen, ook daarvoor is geen excuus voor de ellende die nu allemaal over de klanten wordt uitgestort.

Ik vind het te schandalig voor woorden.
 
Tonv58
Ik vind ook dat ik als early-adaptor kan verwachten dat er aanloopproblemen zijn. Daar heb ik ook niet zo'n probleem mee, als het maar wordt opgelost.

Wel heb ik er een probleem mee dat er vanuit Caiway niet wordt gecommuniceerd over firmware-updates, en hoe te handelen. De meeste Caiway-klanten zitten niet op het forum, die moeten toch ook geïnformeerd worden als er een update moet gebeuren, en ook geïnstrueerd hoe dat dan moet gebeuren.

Caiway is het toch aan zijn klanten verplicht actief hierin te zijn, en niet alleen te reageren als er iemand belt of op het forum post. Of vergis ik me hierin?
 
Adios
Jawel, maar bij UPC en Ziggo, duikt coax (www.coax.nl) erboven op als zoiets gebeurt.
En Caiway glipt overal tussendoor.

Geloof me als UPC of Ziggo al twee jaar interactieve televisie en on demand had beloofd, maar niet levert. Dan is dat voorpagina nieuws en zeker allang bij Kassa of Radar op televisie geweest.

Nu doet Caiway dit al twee jaar bij Krimpen en Loenen en nu bij zijn nieuwe klanten ook, en weer glipt Caiway erdoorheen.

Ik vind dat een zorgwekkend punt. Ze denken daar in Naaldwijk echt te makkelijk over sommige dingen.

Maar de eerste echte testcase komt eraan voor Caiway. Zoals je weet gaat Caiway glasvezeldiensten leveren in het Cogas gebied en begint in Markelo.
Daar hebben de mensen nu op de kabel het Ziggo aanbod.

Nu moet Caiway daar echt gaan comncurreren met een goedwerkend product van Ziggo wat geloof ik al vijftig zenders op tablet en werkend heeft en on demand televisie .

Ik ben heel benieuwd of dit Caiway aanspoort tot rigoreuze verbeteringen.

Tel daarbij op dat de Caiwayklanten in het Cogas gebied geen coaxkabel tot hun beschikking hebben voor de andere toestellen in hun huis. Ze zijn dus voor alle televisies daar aangewezen op de Entone.

Je zal maar drie vastlopende ontvangers tegelijk in je huis hebben. Dan wordt je toch gillend gek ..
 
Tonv58
Ik kreeg pas een e-mail dat mij als glasvezelklant zaken waren beloofd (VOD, Uitzending gemist) die nog niet werkten, maar dat er aan gewerkt wordt. Caiway weet dus dat ik glasvezelklant ben, en heeft mijn email-adres.

Wat is er nou makkelijker dan een mailtje sturen:
"a.s. vrijdag is er een update voor uw modem, (of voor uw decoder) voert u a.u.b. vanaf ..... uur het volgende uit om de update te installeren....."
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie