obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?
Adios
Zitten de batterijen wel goed in je afstandsbediening ?
 
Caiway Webcare

Quote

Murgen schreef:

Issue: Entone op standby reageert na een dag of wat niet op afstandsbediening. Rode standby lampje zie je de signalen wel ontvangen (knippert) maar verder niets. Alleen reboot laat de Entone terugkomen.

Zit die ook in de update?


Dat is niet bekend bij ons, zit de ontvanger rechtstreeks aangesloten op de tv of loopt dat via een reciever. Mogelijk is er een probleem met het uitgestuurde signaal.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Murgen
Ontvanger zit rechtstreeks op Glasmodem en via kwalitatief goede HDMI-kabel op redelijk nieuwe Samsung TV (HDMI-4).
 
Adios
En als je er een paar klappen opgeeft, helpt dat ?
 
Tonv58
Heb dat probleem ook regelmatig, zeker 1 keer per week. Soms zelfs meteen na het aanzetten, beeld blijft zwart, of hij blijft staan op de zender waar je naar keek. Je ziet aan lampje dat signaal van afstandsbediening wel wordt ontvangen, maar er gebeurt niks. Enige remedie: resetten. Als dit gebeurt is de Entone altijd erg warm. Soms ook in standby stand. Apparaat staat in open kast, met ruimte voor, achter en boven vrij. Rechtstreeks aangesloten op TV via HDMI.

Optimizer heeft eerder problemen al geïnventariseerd, toen heb ik dit ook gemeld, hij heeft de lijst doorgegeven aan Caiway, dacht ik, dus het zou bekend moeten zijn.

Maar dus inderdaad de vraag: Wordt dit met firmware update ook opgelost?
 
Adios
Misschien als je beter ventileert dat de Entone minder warm wordt ?
 
Tonv58

Quote

4K schreef:

Misschien als je beter ventileert dat de Entone minder warm wordt ?


Hij staat gewoon in de open ruimte. Moet ik er dan een ventilator opzetten? Bovendien, als iets een hele dag in standby staat, mag de voeding wel iets (heel weinig) warmte afgeven, maar die is extern. Het apparaat zelf zou dan gewoon niks moeten doen, dus waarom wordt hij dan warm?
 
Adios
Omdat de hardeschijf misschien blijft draaien?
 
Tonv58
Zit er een harde schijf in de Entone???? Daarover vond ik niks in het boekje.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 18 2013 14:39:32:

Quote

Tonv58 schreef:

Zit er een harde schijf in de Entone???? Daarover vond ik niks in het boekje.


Ha, inderdaad! Wat blijkt, er staat één opname op van 2 dagen 4 uur en 10 minuten! Blijkbaar heeft iemand (per ongeluk) een opname gestart en nooit gestopt. Er is nu nog 0% beschikbaar voor opname. Frown

Maar waarom loopt de harde schijf door, ook als je het apparaat uitzet?
Gewijzigd door Tonv58 op 18 januari 2013, 14:39
 
Adios
Als een opname nog niet afgelopen is, gaat een PVR altijd door todat de opname gestopt is toch, ook als hij in standbij staat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is die Entone IPTV PVR echt zo slecht?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie