obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Waarom krijgen we UPC en Ziggo reclame te zien bij Caiway??
breaker
Het valt mij de laatste tijd dat we alleen maar UPC en Ziggo reclames te zien krijgen en geen Caiway.
Ik dacht als je Caiway hebt alleen Caiway reclame te zien krijgt en niet van andere aanbieders.

Elke keer wordt je weer lekker gemaakt met wat UPC en Ziggo kan. Helaas blijft Caiway ver achter bij zijn concurrenten.

Maakt Caiway geen reclame meer? En wanneer gaan ze een nieuwe dienst aan bieden zoals IPTV.
 
Highway
Als ziggo klant krijg ik steeds dat gezeur van die upc horizon box over me heen.

Zonde van het reclame geld.

Het zou beter zijn als dit soort reclame in het "eigen" verzorgingsgebied verspreid wordt.
Handtekening
Wink
 
Adios
voor € 81,29 per maand, mag dat ook wel Annoying
 
Caiway Webcare
Hartelijk dank voor de meldingen inzake de reclame.

We vragen dit na en komen erop terug.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ligt het aan mij dat ik dit onderwerp niet snap? Als UPC of Ziggo landelijk reclamezendtijd inkopen bij de grote zenders is het toch normaal dat ik als Caiwayabonnee ook die reclame's zie toch?
 
Adios
Nou ja, waarmee zou Caiway moeten adverteren dan?

Met de belachelijk hoge gesprekstarieven en starttikken voor telefonie? Daarmee is Caiway gewoon de duurste van Nederland!

Met het feit dat het basispakket de laatste twee jaar steeds meer is uitgekleed?

Met het kampioen zijn in knippen en plakken als ze antwoorden geven op je vraag?

Met de antieke internetsnelheden op de coaxkabel vergeleken bij de andere kabelaars?
 
breaker
Vroeger kreeg ik weleens reclame te zien van Caiway op de grotere zenders. Na dat de reclame afgelopen was zag je een kleine stukje van de reclame van Ziggo of UPC.

Ik zie op de lokale zenders ook geen reclame meer over Caiway. Vervolgens mij doet caiway helemaal geen reclame meer uitzenden.

Daarom heb ik ook deze topic geopend.
 
Adios
Als je reclamespotjes mist van Caiway. Op Youtube zijn ze allemaal te zien Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom krijgen we UPC en Ziggo reclame te zien bij Caiway??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie