obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel IJsselstein
viatin
Het aansluitpunt is gemonteerd in de meterkast.
Wanneer kunnen wij in IJsselstein de levering van de pakketten verwachten?
 
Caiway Webcare
In IJsselstein zijn de werkzaamheden nog gaande, de status en eventueel inschrijven voor een nieuwsbrief kan op http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/applicatie/glasinuwgebied/ijsselstein

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
viatin
Beste Bert,
Bedankt voor je reactie.
De opgegeven webpagina is mij bekend maar daar kan ik niets vinden van de status concreet, wel de genoemde nieuwsbrief.
Ik ga er vanuit dat Caiway en CIF niet zo groot project starten zonder enige vorm van een planning.
Dus nogmaals mijn vraag wanneer start Caiway met de levering van diensten over glasvezel in de gemeente IJsselstein of wat is de planning?
 
Adios
Je had van te voren op je vingers kunnen natellen dat je zo'n nikszeggend antwoord zou krijgen Smile
 
darkstalker
Nee, stel je voor. Jezelf een deadline boven het hoofd hangen xD
 
Caiway Webcare
Beste Viatin,

Wanneer de planning concreet wordt gaan wij deze natuurlijk communiceren en wordt je als klant geinformeerd. De verwachting is dat in Ijsselstein in de loop van 2013 levering van diensten via glasvezel mogelijk wordt.

Voor de meest recente informatie wil ik je toch graag adviseren je aan te melden voor de nieuwsbrief 'Door op de oranje button te klikken schrijft u zich vrijblijvend in en sturen we u een bericht zodra u binnen zes maanden wordt aangesloten op glasvezel'.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Clive
Is er tot op heden meer bekend wanneer het allemaal geregeld is met de glasvezel verbinding? Aangezien tot nu toe helaas blijkbaar alleen Caiway het recht gaat krijgen hier in IJsselstein ben ik wel benieuwd of er snel(dus binnen 2 maanden) nadat al het glasvezel actief word er andere aanbieders gaan komen? Caiway is voor mij te duur, maar voor mij, ivm werk, is het bijna een must om glasvezel te gaan nemen. Sinds de aanleg hier van glasvezel kan ik dus geen kabel meer nemen, omdat de glasvezelkabel de oude kabel heeft vervangen. Om de glasvezel hier te krijgen moest de kabel die er lag voor tv/internet/telefonie weggehaald te worden. Is het daadwerkelijk zo dat het nog 6 maanden kan duren voordat het allemaal actief gaat werken?
 
Migow

Quote

Clive schreef:

Is er tot op heden meer bekend wanneer het allemaal geregeld is met de glasvezel verbinding? Aangezien tot nu toe helaas blijkbaar alleen Caiway het recht gaat krijgen hier in IJsselstein ben ik wel benieuwd of er snel(dus binnen 2 maanden) nadat al het glasvezel actief word er andere aanbieders gaan komen? Caiway is voor mij te duur, maar voor mij, ivm werk, is het bijna een must om glasvezel te gaan nemen. Sinds de aanleg hier van glasvezel kan ik dus geen kabel meer nemen, omdat de glasvezelkabel de oude kabel heeft vervangen. Om de glasvezel hier te krijgen moest de kabel die er lag voor tv/internet/telefonie weggehaald te worden. Is het daadwerkelijk zo dat het nog 6 maanden kan duren voordat het allemaal actief gaat werken?


Je kan het nu bestellen dus het al nu ook wel actief zijn.
http://www.ikgavoorglas.nl
Vanmiddag pakket besteld.
 
Clive

Quote

Migow schreef:

Quote

Clive schreef:

Is er tot op heden meer bekend wanneer het allemaal geregeld is met de glasvezel verbinding? Aangezien tot nu toe helaas blijkbaar alleen Caiway het recht gaat krijgen hier in IJsselstein ben ik wel benieuwd of er snel(dus binnen 2 maanden) nadat al het glasvezel actief word er andere aanbieders gaan komen? Caiway is voor mij te duur, maar voor mij, ivm werk, is het bijna een must om glasvezel te gaan nemen. Sinds de aanleg hier van glasvezel kan ik dus geen kabel meer nemen, omdat de glasvezelkabel de oude kabel heeft vervangen. Om de glasvezel hier te krijgen moest de kabel die er lag voor tv/internet/telefonie weggehaald te worden. Is het daadwerkelijk zo dat het nog 6 maanden kan duren voordat het allemaal actief gaat werken?


Je kan het nu bestellen dus het al nu ook wel actief zijn.
http://www.ikgavoorglas.nl
Vanmiddag pakket besteld.


Had vanmiddag inderdaad bericht gekregen via twitter. Nog wel wat twijfels. Maar goed, denk dat het Caiway word of langzamer internet van 10MB down en 0.8mb up.
 
Migow
11 juni besteld en vandaag de brief binnen dat de spullen verzonden worden en dat je na 5 werkdagen kan activeren. Dus als alles volgens schema gaat dan volgende week in ijsselstein glasvezelverbinding. Dat gaat vlot!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel IJsselstein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie