obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Witte stippen in beeld (sneeuw, maar dan heel weinig)
Ironis
Ik heb sinds enkele dagen CaiWay in huis (net verhuist naar Monster). Ik heb op verschillende HD-zenders last van witte stipjes in beeld. Alsof het ouderwetse sneeuw is, maar dan heel weinig. Het is vooral hinderlijk als het beeld donker is.
Ik weet dat dit niets met de COAX-kabel te maken heeft, want heb geen last van blokken / haperend geluid. Het beels is verder goed, geluid prima, maar toch lichte ruis / sneeuw in beeld. Ook de HDMI-kabel is prima (bijgeleverde gebruikt), gewisseld met BluRay speler en daarbij had ik er geen last van. Dit moet dus iets zijn van CaiWay of de decorder.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn, of is dit normaal bij CaiWay en zal ik er mee moeten leren leven of heb ik een matige decoder ontvangen?

Hoor het graag!
 
Adios
Het lijkt eerder of er wat stoort in jouw omgeving.

Staat er een dect basisstation in de buurt van je televisie?
 
Ironis
Nee. Het enige wat zendt is een Time Capsule (router) en een Sonos-basisstation. De laatste al van de stroom gehad, geen effect.
Dat kan het dus niet zijn..
 
Caiway Webcare
Heb je daar last van met een losse of een ingebouwde ontvanger?

Het lijkt namelijk op een fout in de tuner, als het om ene losse decoder gaat is deze (na een analyse bij ons) on te ruilen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Ironis
Het is een losse decoder, een Humax iRHD 5300c
 
Caiway Webcare
Beste Ironis,

We willen graag je storing oplossen.

Kan je via een PB je adresgegevens en telefoonnummer doorgeven? Dan nemen we contact op.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Witte stippen in beeld (sneeuw, maar dan heel weinig)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. Instellingen software : 3 19 mrt 2021
Advertentie